نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴

احتمال حضور لیام نیسون در اسپین آف فیلم Men In Black

شرکت سونی پیکچرز در حال مذاکره با لیام نیسون برای حضور در اسپین آف فیلم Men In Black است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور لیام نیسون در نسخه فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، نیسون در حال مذاکره با سونی پیکچرز برای حضور در این فیلم است. او قرار است نقش رئیس شعبه آژانس مردان سیاه پوش در بریتانیا را در این فیلم بازی کند. در صورت توافق، نیسون به کریس همسورث و تسا تامپسون در اسپین آف فیلم Men In Black اضافه خواهد شد که هنوز سونی پیکچرز نقش این دو بازیگر را در این فیلم تایید و اعلام نکرده است. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Men In Black از تابستان امسال آغاز شود.

کارگردانی نسخه فرعی فیلم Men in Black قرار است بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، باشد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. در فیلم جدید مردان سیاه پوش قرار نیست شاهد حضور و بازگشت تامی لی جونز و ویل اسمیت، ستارگان و بازیگران سه فیلم اول باشیم. همچنین والتر اف. پارکز و لوری مک‌دانلد به‌عنوان تهیه‌کننده و استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید فیلم Men in Black باز خواهند گشند.

the commuter

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان و اتفاقات قسمت جدید فیلم Men In Black، این فیلم قرار است بسیار گسترده‌تر از فیلم‌های گذشته باشد و تمرکز آن تنها روی دو شخصیت نخواهد بود. همچنین اتفاقات آن در بیشتر سطح دنیا جریان خواهد داشت. بیشتر اتفاقات اسپین آف فیلم Men In Black قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفید پوست، یک زن سیاه پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که سه بازیگر اصلی فیلم جدید مردان سیاه پوش مشخص شده است.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده