نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بازیگر فیلم Thor: Ragnarok به اسپین آف فیلم Men In Black پیوست

شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که تسا تامپسون به کریس همسورث در اسپین آف فیلم Men In Black پیوسته است.

شاید هیچگاه شاهد کراس آور بین دو فیلم 21Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) و فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) نباشیم؛ اما قرار است در فیلم جدید مجموعه مردان سیاه پوش شاهد هم بازی شدن یکی از زوج‌های موفق سال گذشته هالیوود باشیم. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) قرار است ستارگان اسپین آف فیلم Men In Black باشند. طبق خبری وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، تسا تامپسون به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و به کریس همسورث پیوسته است. تامپسون در فیلم Thor: Ragnarok نقش والکری را بر عهده داشته است. 

کارگردانی نسخه فرعی فیلم Men in Black قرار است بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، باشد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. اسپین آف فیلم Men In Black قرار نیست یک ریبوت کامل باشد و در واقع سونی می‌خواهد همان کاری را که یونیورسال با فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) انجام داد، در این فیلم انجام دهد. در فیلم جدید مردان سیاه پوش قرار نیست شاهد حضور و بازگشت تامی لی جونز و ویل اسمیت، ستارگان و بازیگران سه فیلم اول باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان و اتفاقات قسمت جدید فیلم Men In Black، این فیلم قرار است بسیار گسترده‌تر از فیلم‌های گذشته باشد و تمرکز آن تنها روی دو شخصیت نخواهد بود. همچنین اتفاقات آن در بیشتر سطح دنیا جریان خواهد داشت. بیشتر اتفاقات اسپین آف فیلم Men In Black قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفید پوست، یک زن سیاه پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود. با این حال، هنوز حضور بازیگران بیشتری در این پروژه تایید نشده و مشخص نیست که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Men In Black در چه زمانی آغاز خواهد شد.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده