نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

اولین تصاویر از شروع مراحل فیلمبرداری فیلم A Quiet Place 2 منتشر شد

به‌تازگی جان کرازینسکی با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 خبر داده و همچنین تصاویر دیگری نیز منتشر شده است.

اوایل این ماه بود که شرکت پارامونت پیکچرز از آغاز مراحل ساخت و تولید دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) خبر داده بود، اما اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک رسما آغاز شده است. جان کرازینسکی که مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از آغاز رسمی مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده است. در تصویری که کرازینسکی منتشر کرده، کلاکت فیلم‌برداری این فیلم دیده می‌شود که به‌نظر می‌رسد که دنباله فیلم A Quiet Place قرار است با نام A Quiet Place: Part II اکران شود. همچنین در روی این کلاکت، تصویر مزرعه اتفاقات قسمت اول نیز دیده می‌شود و در پس زمینه آن فروشگاه و باتری قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

A Quiet Place 2

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 در دو شهر کوچک اولکات و اکرون در ایالت نیویورک آغاز شده که به‌نظر می‌رسد قرار است شاهد مکان‌های مشترک با قسمت اول نیز باشیم. علاوه‌بر این، تصاویری دیگری نیز از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم A Quiet Place منتشر شده که تمرکز بیشتر این تصاویر روی مکان‌های فیلم‌برداری این فیلم ترسناک است و در دو تصویر نیز شاهد حضور جان کرازینسکی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

امیلی بلانت، بازیگر نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز، بازیگر نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ، بازیگر نقش مارکوس ابوت که سه بازیگر از چهار بازیگر اصلی قسمت اول بودند، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم A Quiet Place 2 باز خواهند گشت. علاوه‌بر این، تاکنون حضور دو بازیگر جدید نیز در این فیلم تایید شده که کیلین مورفی و برایان تایری هنری، بازیگران یاد شده‌ای هستند که به جمع بازیگران دنباله فیلم A Quiet Place اضافه شده‌اند. اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر یا اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است.

فیلم A Quiet Place 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده