نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مراحل فیلمبرداری فیلم A Quiet Place 2 آغاز شد

کمپانی پارامونت پیکچرز از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 با بازی امیلی بلانت، خبر داده است.

بدون شک، فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) یکی از پدیده‌های سال ۲۰۱۸ بود که حال دنباله این فیلم ترسناک در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل تولید این فیلم رسما آغاز شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که طبق برنامه از پیش مشخص شده، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) آغاز شده است. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود، اما مدتی پیش پارامونت اعلام کرد که اکران این فیلم دو ماه جلو افتاده و حال دنباله فیلم A Quiet Place برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. اطلاعات بیشتر یا تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 منتشر نشده و تنها پارامونت این خبر را اعلام کرده است.

امیلی بلانت، بازیگر نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز، بازیگر نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ، بازیگر نقش مارکوس ابوت که سه بازیگر از چهار بازیگر اصلی قسمت اول بودند، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم A Quiet Place 2 باز خواهند گشت. علاوه بر این، تاکنون حضور دو بازیگر جدید نیز در این فیلم تایید شده که کیلین مورفی و برایان تایری هنری، بازیگران یاد شده‌ای هستند که به جمع بازیگران دنباله فیلم A Quiet Place اضافه شده‌اند. اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر اعلام نشده و همچنین هنوز مشخص نیست که در این فیلم قرار است شاهد حضور بازیگران جدید بیشتری نیز باشیم یا خیر. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را بر عهده دارد.

قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده