نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳

ساخت فیلم Train To Busan 2 برای اکران در سال ۲۰۲۰ آغاز شد

به تازگی ساخت دنباله فیلم Train to Busan آغاز شده و همچنین اطلاعاتی از فهرست بازیگران، نام و زمان انتشار این فیلم منتشر شده است.

فیلم Train to Busan (قطار بوسان) به‌کارگردانی یان سنگ-هو در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم ترسناک و زامبی محور به موفقیت زیادی در گیشه و در نزد منتقدان دست پیدا کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت دنباله این فیلم آغاز شده است. سال گذشته بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) رسما تایید و اعلام شد و حال طبق خبری که AllKpop منتشر کرده، مراحل ساخت این فیلم آغاز شده است. کنگ دونگ وان، لی جونگ هیون، کوئن هی هایو، لی رائه، کیم مین جائه و گو کیو هوان، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در دنباله فیلم Train to Busan حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین این فیلم قرار است Bando (باندو) نام داشته باشد و همچنین تصویری هنری از این فیلم نیز منتشر شده که محیط و اتمسفر این قسمت را نشان می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bando

مانند فیلم Train to Busan، یان سنگ-هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bando را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از روز ۲۴ ژوئن امسال (۳ تیر) آغاز شده و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم چرا قرار نیست با نام فیلم Train to Busan 2 منتشر شود. اتفاقات فیلم Bando حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها گرفتار باقی مانده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Bando در دسترس نیست و تنها اعلام شده که بازیگران بیشتری به فهرست اعلام شده اضافه خواهند شد.

علاوه بر این، کمپانی نیو لاین سینما و برادران وارنر نیز در حال ساخت اقتباس غربی فیلم Train to Busan هستند که جیمز وان، کارگردان مجموعه فیلم Saw (اره)، مجموعه فیلم‌ The Conjuring (احضار) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به‌همراه گربی دوبرمن، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم It (آن)، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم The Nun (راهبه)، به‌عنوان تهیه کننده در پروژه بازسازی غربی فیلم Train to Busan حضور خواهد داشت.


منبع Rojakdaily
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده