نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ویدیویی از پشت صحنه فیلم جیمز باند 25 منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم James Bond 25 منتشر شده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم.

از ماه گذشته، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد که بسیار نیز پر حاشیه بود و حال مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا آغاز شده که در اینجا هم شاهد اتمام جنجال‌های فیلم Bond 25 (باند ۲۵) نبودیم و یک نفر در پی اشتباه در یک انفجار برنامه‌ریزی شده، آسیب دیده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی رسمی از قسمت جدید فیلم James Bond منتشر شده است. در این ویدیو، شاهد بازگشت دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند هستیم که این فیلم، پنجمین نقش‌آفرینی او در نقش 007 است. علاوه بر کریگ نظاره‌گر حضور کری فوکوناگا، کارگردان فیلم، جفری رایت (فلیکس لیتر) و لاشانا لینچ (نومی)، نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را از صفحه رسمی مجموعه 007 در یوتیوب تماشا کنید.

با این حال، در این ویدیو نیز از نام رسمی قسمت 25ام فیلم جیمز باند رونمایی نمی‌شود تا طرفداران زمان بیشتری را برای اعلام آن صبر کنند. پیش از این، کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 در جامائیکا دچار آسیب دیدگی شده بود که باعث توقف کوتاه آن شد و در ابتدا به نظر می‌رسید که این آسیب دیدگی جدی نیست، اما در ادامه سازندگان فیلم این اتفاق را تایید و اعلام کردند که مچ پای کریگ که آسیب دیده، نیاز به عمل جراحی دارد. کریگ اکنون در حال تکمیل دوران ریکاوری خود برای بازگشت به پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم James Bond است.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده