نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مصدومیت دنیل کریگ در فیلم جیمز باند 25 نیاز به جراحی دارد؛ اکران فیلم عقب نخواهد افتاد

در پی مصدومیت دنیل کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم James Bond 25، او نیاز به جراحی دارد، اما این موضوع باعث تاخیر در اکران فیلم نخواهد شد.

از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و تنها مدت کوتاهی خبری به‌روی سایت‌های خبری رفت که حکایت از مصدومیت دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم داشت. با این حال، پس از آن اعلام شد که او برای تکمیل صحنه‌های فیلمبرداری در جامائیکا باز خواهد گشت و مشکل او ظاهرا جدی نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت دنیل کریگ در قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) منتشر شده است. صفحه رسمی مجموعه 007 در توییتر با انتشار توییتی خبر مصدومیت دنیل کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در جامائیکا را رسما تایید کرد. طبق این بیانیه، مچ پا کریگ که آسیب دیده، نیاز به عمل جراحی دارد.

James Bond

کریگ دو هفته پس از جراحی می‌تواند به پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Bond 25 (باند ۲۵) بازگردد. همچنین اعلام شد که این فیلم طبق برنامه در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۱۳۹۹) اکران می‌شود و شاهد تاخیر دیگری در اکران این فیلم اکشن جاسوسی نخواهیم بود. با این حال، سازندگان فیلم توضیحات بیشتری از جمله در چه زمان یا مکانی کریگ جراحی خواهد شد و همچنین اطلاعاتی از نوع و میزان آسیب دیدگی او را به اشتراک نگذاشتند. پیش از این کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری قسمت‌های قبلی جیمز باند نیز دچار آسیب دیدگی‌های مختلف شده بود و این برای اولین‌بار نیست که خبر مصدومیت او در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم‌ها منتشر می‌شود. 

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداختکری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را بر عهده دارد. علاوه‌بر جامائیکا، فیلم‌برداری قسمت جدید مجموعه 007 در کشور نروژ، مترا در ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا نیز انجام خواهد شد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bond 25 نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده