نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

احتمال کارگردانی فیلم بلک آدام توسط کارگردان فیلم Jungle Cruise

ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم Jungle Cruise، در حال مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون، است.

پس از موفقیت فیلم Shazam (شزم) در گیشه، حال کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) به دنبال توسعه و ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت بلک آدام (Black Adam) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم مشخص شده باشد. ورایتی از منابع خود شنیده که ژاومه کویت-سرا در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر و نیو لاین سینما برای کارگردانی فیلم Black Adam است. طبق گفته این منابع، موفقیت فیلم Shazam باعث شد تا فیلم بلک آدام که یکی از دشمنان اصلی شزم در دنیای کامیک است، در اولویت ساخت برای برادران وارنر قرار بگیرد که دواین جانسون نقش این ابرشرور را بر عهده دارد. ژاومه کویت-سرا بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Unknown (ناشناس)، فیلم Orphan (یتیم)، فیلم House of Wax (خانه مومی) و فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، شناخته می‌شود و طی چند سال اخیر مورد توجه استودیوهای هالیوودی نیز قرار گرفته است.

ژاومه کویت-سرا و دواین جانسون

پس از فیلم The Shallows، کویت-سرا وظیفه کارگردانی فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) را بر عهده گرفت که در این فیلم او با جانسون همکاری کرده است. گفته می‌شود که جانسون بیشتر از اینکه چگونه کویت-سرا ساخت و تولید یک پروژه بزرگ را بر عهده گرفته، تحت تاثیر قرار گرفته و او شگفت زده شده که چگونه کویت-سرا به راحتی لحن فیلم‌های خود را تغییر داده است و زمانی که کار فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise به پایان رسید، جانسون به سادگی کویت-سرا را برای کارگردانی فیلم Black Adam پیشنهاد داده است. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، سازنده و نویسنده سریال Undateable و نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد. 

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Black Adam اعلام نشده و اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز در دسترس نیست، اما با توجه به شلوغ بودن برنامه جانسون، ممکن است در سال ۲۰۲۰ شاهد شروع مراحل فیلمبرداری فیلم بلک آدام باشیم. انتظار می‌رود که جانسون به زودی برای حضور در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) جلوی دوربین برود. فیلم Jungle Cruise برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده