نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تاریخ اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند مشخص شد

کمپانی سونی پیکچرز سرانجام تاریخ اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند را مشخص و رسما اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز سرانجام رسما اعلام کرد که این فیلم که اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب به همین نام است، برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. نزدیک به بیش از یک دهه است که سونی به دنبال ساخت فیلم آنچارتد است و در حال حاضر و از سال ۹۶، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، نقش نیتن دریک جوان را در فیلم Uncharted بر عهده دارد. آذر سال گذشته بود که شاون لوی، کارگردان سه گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، که قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و اعلام شد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت.

Tom Holland BAFTA Rising Star Award

با این حال، در ماه دی گذشته، دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده گرفت و او جانشین لوی در این فیلم شد. علاوه بر این، ورایتی گزارش داد که جاناتان روزنبرگ و مارک واکر، آخرین و جدیدترین پیش نویس فیلمنامه فیلم آنچارتد را نوشته‌اند، اما اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم یا نحوه ارتباط داشتن آن با بازی‌های آن، اعلام نشده است. با این حال، پیش از این گفته شد که فیلم Uncharted قرار است داستان دریک جوان را دنبال کند که با ویکتور سالیوان ملقب به سالی آشنا می‌شود و این داستان در هیچ یک از نسخه‌های بازی Uncharted روایت نشده است. فیلم آنچارتد اکنون قرار است در تاریخ اکران خود با فیلم West Side Story (داستان وست ساید) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، در گیشه رقابت کند.

بازی Uncharted 4: A Thief's End به داستان نیتن دریک خاتمه داد، ولی گفته می‌شود که ممکن است در آینده بازی Uncharted 5 ساخته شود، اما احتمالا سازنده متفاوتی آن را خواهد ساخت. فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس)، انیمیشن Onward (به پیش)، فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل)، فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام برمی‌دارد) و فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) از جمله کارهای جدید هالند است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده