نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

مصدومیت یک نفر در پی انفجار کنترل شده در پشت صحنه فیلم جیمز باند 25

در پی محاسبات اشتباه در انجام یک انفجار کنترل شده در پشت صحنه فیلم James Bond 25، یک نفر آسیب دیده است.

از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و تنها مدت کوتاهی خبری به‌روی سایت‌های خبری رفت که حکایت از مصدومیت دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم داشت. در ادامه سازندگان فیلم این اتفاق را تایید و اعلام کردند که مچ پا کریگ که آسیب دیده، نیاز به عمل جراحی دارد. همچنین اعلام شد کریگ دو هفته پس از جراحی می‌تواند به پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Bond 25 (باند ۲۵) بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فرد دیگری در پشت صحنه فیلمبرداری قسمت جدید فیلم James Bond آسیب دیده است. صفحه رسمی مجموعه جیمز باند در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که روز گذشته یک انفجار برنامه‌ریزی شده برای یک صحنه از فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا انجام شد که این انفجار طبق برنامه پیش نرفته و باعث آسیب دیدگی محل فیلمبرداری قسمت جدید فیلم 007 شده است که شما در ادامه می‌توانید دو تصویر منتشر شده از این حادثه را مشاهده کنید که حاوی اطلاعات زیادی نیستند:

James Bond 25

James Bond 25

با این حال، سازندگان فیلم گفتند که هیچ شخصی در پشت صحنه آسیب جدی ندیده و تنها یک نفر که در خارج از صحنه ایستاده بود، با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده است. جزئیات بیشتری منتشر نشده، اما TheSun گزارش داد که در این صحنه یک بدلکار باید یک آزمایشگاه را آتش میزد که این آزمایشگاه طبق برنامه در نهایت منفجر شد که حال بخش‌هایی از صحنه که قرار نبود در این انفجار آسیبی ببینند، از بین رفته است. این موضوع احتمالا بدان معنا است که آن‌ها باید زمانی بیشتری را برای تعمیر صحنه در استودیوی پاین‌وود سپری کنند که هنوز مشخص نیست این موضوع باعث عقب افتادن مراحل فیلمبرداری فیلم James Bond 25 خواهد شد یا فیلمبرداری فیلم طبق برنامه جدید پیش خواهد رفت. کریگ نیز نیاز به دو هفته استراحت دارد که گفته می‌شود این موضوع تاثیری در زمان اکران فیلم نخواهد داشت.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداختکری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را بر عهده دارد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده