نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

نسخه خانگی فیلم شزم دارای بیش از ۲۰ دقیقه صحنه حذف شده و متفاوت است

طبق اطلاعات منتشر شده از نسخه خانگی فیلم Shazam، این نسخه دارای بیش از ۲۰ دقیقه صحنه حذف شده و متفاوت از فیلم خواهد بود.

اوایل این ماه بود که تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Shazam (شزم) تایید و اعلام شد. بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تایید کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم شزم در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی و فیزیکی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۹ (۲۵ تیر ۱۳۹۸) خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات بیشتری از محتوای اضافه این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC (دی سی) منتشر شده است. دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم شزم به وب‌سایت کولایدر گفت که در نسخه خانگی این فیلم بیش از ۲۰ دقیقه صحنه اضافه به‌همراه صحنه‌های متفاوت با نسخه اکران وجود دارد. او گفت:

چیزی در حدود ۱۵ صحنه در نسخه خانگی احتمالا وجود دارد. من فکر می‌کنم که زمان آن بیش از ۲۰ دقیقه است، اما مواردی تکراری نیز وجود دارد که از نسخه نهایی فیلم حذف شده است. همچنین صحنه‌های متفاوتی نیز وجود دارد و بنابراین قرار نیست یک نسخه ۲۰ دقیقه طولانی‌تر از فیلم ایجاد کنیم.

اکران جهانی فیلم Shazam از ماه فروردین امسال آغاز شده و تا به امروز بیش از ۳۶۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل فروش ۱۳۸.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۳.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دنباله فیلم Shazam نیز در دست ساخت است و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده