نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

بازیگر نقش شزم در فیلم مستقل این شخصیت معرفی شد

کمپانی برادران وارنر بازیگر نقش شزم در فیلم شزم!‌ (!Shazam) را رسما انتخاب و معرفی کرد؛ زکری لوی نقش این شخصیت از دنیای دی سی را ایفا خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود تایید و اعلام کرد که زکری لوی قرار است ایفاگر نقش شزم در این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی دی سی کامیکس باشد. با این وجود، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش لوی در فیلم Shazam منتشر نشده است و مشخص نیست که او نقش بیلی بتسون را نیز بازی خواهد کرد یا کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد از یک بازیگر دیگر برای این نقش در این فیلم استفاده کند. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد، مبنی بر اینکه این کمپانی قصد دارد تا دو بازیگر مختلف را برای شخصیت شزم و بیلی بتسون در فیلم Shazam انتخاب کند

لوی بیشتر برای صداپیشگی در انیمیشن Tangled (تنگلد) و بازی در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) شناخته شده است. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. بیلی بتسون با گفتن کلمه جادویی «شزم» از یک نوجوان به قدرتمندترین کشنده دنیا تبدیل می‌شود. نام شزم از نام و قدرت ۶ نفر از خدایان و قهرمانان باستان برگرفته شده است که شامل دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل و سرعت مرکوری، می‌شود.

Zachary Levi

سندبرگ که قرار است کارگردانی فیلم Shazam را بر عهده داشته باشد، بیشتر برای کارگردانی فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) شناخته شده است و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.

با این حال، قرار نیست شاهد حضور شخصیت شرور و منفی بلک آدام با بازی دواین جانسون، در فیلم Shazam باشیم و دی‌سی و برادران وارنر در نظر دارند تا فیلم مستقلی براساس این شخصیت تولید و منتشر کنند. بلک آدام را می‌توان مهم‌ترین دشمن شخصیت شزم در دنیای کامیک دانست، اما عدم حضور این شخصیت در این فیلم سوالات بسیاری را برای طرفداران ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که شخصیت شرور و منفی دکتر سیوانا که اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ معرفی شد، جانشین بلک آدام در فیلم Shazam شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده