نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم شزم تایید شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Shazam را تایید کرده و جزئیاتی از محتوای اضافه این فیلم را نیز به اشتراک گذاشته است.

از فروردین ماه امسال اکران جهانی فیلم Shazam (شزم) آغاز شد و این فیلم توانست نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی DC (دی سی) تا به امروز بیش از ۳۶۱.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل فروش ۱۳۸.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۳.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم شزم تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تایید کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Shazam در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی و فیزیکی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۹ (۲۵ تیر ۱۳۹۸) خواهیم بود. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم شزم نیز منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Shazam

نسخه خانگی فیلم Shazam دارای محتوای اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده، کامیک متحرک اختصاصی از فیلم شزم، دنیای جادویی شزم، یک بخش بامزه با حضور زکری لوی، بخشی در مورد شخصیت شزم و تاریخچه این شخصیت و بخش Gag Reel (ویدیویی از اشتباهات بامزه بازیگران و عوامل فیلم در پشت صحنه ساخت فیلم) نیز خواهد بود. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، براساس فیلمنامه‌ای از هنری گیدن و دارن لمکه، بوده که او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، شناخته شده است. همچنین دنباله فیلم Shazam نیز در دست ساخت است و هنری گیدن برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده