نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر و اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شد

به تازگی انترتینمنت ویکلی مجله تصاویر و اطلاعات جدیدی از فصل سوم Stranger Things را به اشتراک گذاشته است.

در طول هفته گذشته شاهد انتشار پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) توسط شبکه نت‌ فلیکس  بودیم و همچنین تبلیغ کوکا کولا اختصاصی که این سریال بود، نیز منتشر شد تا هفته خوبی برای طرفداران این سریال سپری شود.حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و اطلاعاتی از سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا ۳) منتشر شده است. به‌تازگی مجله انترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل سوم این سریال منتشر کرده که در یکی از دو تصویر جدید این سریال، شاهد حضور الون و مایک هستیم و در تصویر دیگر داستین و استیو هرینگتون نیز حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Stranger Things 3

Stranger Things 3

علاوه بر این تصاویر، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things نیز منتشر شده است. مت دافر در مورد ساخت فصل سوم و اهداف و برنامه‌های او و راس، برادرش توضیح داد. او گفت:

ما می‌خواستیم که فصل اتفاقات سریال را تغییر دهیم. این فصل در طول فصل تابستان و پیش از بازگشایی مدارس آغاز خواهد شد. بچه‌ها در حال بزرگ شدن هستند و این می‌تواند باعث ایجاد آشفتگی، تنش و موارد ناراحت کننده بسیاری شود و آیا آن‌ها قادر خواهند با بزرگ شدن، کودکی خود را حفظ کنند؟

در طول اولین تریلر سریال Stranger Things 3 که در اواخر سال گذشته منتشر شد، شاهد آن بودیم که مایک گفت که دیگر آن‌ها بچه نیستند و ظاهرا دوران بلوغ او آغاز شده است. در واقع کودکان هاوکینز در حال بزرگ شدن هستند و دیگر آن کودکان دو فصل قبل نخواهند بود. مت دافر در ادامه به طرفداران یادآوری کرد که با وجود تمامی تغییرات شخصیتی شخصیت‌های سریال، مایند فلایر همچنان تهدید بزرگی برای هاوکینز است. او گفت:

شهر اتفاقات سریال هنوز مکان بسیاری از حملات در بین دو بعد از دنیا است. با اینکه الون دروازه را بسته است، اما مایند فلایدر هنوز در دنیای وارونه زندگی می‌کند. او راه دیگری را برای ورود به هاوکینز پیدا خواهد کرد واو تنها نیاز به زمان بیشتری دارد.

Stranger Things 3

در یک مقاله دیگر، راس و مت دافر وعده دادند که فصل سوم سریال Stranger Things، سرگرم کننده‌ترین فصل این سریال تا به امروز بوده است. این دو برادر در ادامه گفتند:

علاوه بر صحنه‌های سرگرم کننده، شاهد صحنه‌های ترسناک با تنش بیشتر نیز هستیم. این فصل ترکیبی از لحن‌های مختلف است و ما فکر می‌کنم که این فصل واقعا از دو فصل دیگر متمایز خواهد بود.

آن‌ها اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشتند، اما در ادامه از فیلم‌هایی که برای ساخت سریال Stranger Things  3 الهام گرفته‌اند، گفتند. فیلم Fast Times at Ridgemont High، فیلم The Thing (تینگ)، فیلم Romancing the Stone (عشق‌بازی با سنگ)، فیلم Midnight Run (گریز نیمه‌شب)، فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز)، فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) و فیلم‌های دیوید کراننبرگ، از جمله فیلم‌هایی هستند که منابع الهام فصل سوم سریال Stranger Things بوده‌اند که شاید حضور نداشتن برخی از فیلم‌های سال ۱۹۸۵ مثل فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده) و فیلم The Breakfast Club (کلوپ صبحانه) باعث تعجب طرفداران سریال شود.

علاوه بر تمرکز روی روابط هاپر و جویس، شاهد صحنه‌های مشترک بیشتری بین استیو و داستین در مقایسه با فصل دوم خواهیم بود. فصل سوم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید شده و در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده