نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

همکاری جالب کوکا کولا با سازندگان فصل سوم سریال Stranger Things

در فصل سوم سریال محبوب Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، خاطره یکی از نوشابه‌های قدیمی شرکت کوکا کولا برای بینندگان زنده می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد و در همان سال یکی از نوشابه‌های معروف و البته پرسروصدای شرکت کوکا کولا با نام New Coke به بازار عرضه شد و حال سازندگان سریال در چند قسمت از فصل سوم، نوشابهٔ New Coke را به دست بازیگران داده‌اند که این موضوع برای طرفداران دهه هشتادی می‌تواند موضوعی جالب باشد. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که برای تبلیغات و سودآوری این کار را انجام نداده‌اند و این ایده نیز همچون دیگر ایده‌هایی است که تماشاچیان در این مجموعه شاهد آن بوده‌اند و صرفاً یادآور دهه‌ای است که خیلی‌ها خاطرات زیادی از آن دارند؛ از موسیقی که اوج ژانرهای راک و متال بود تا فیلم‌های کالت و سبک لباس پوشیدن خاص مردم و البته برخی بازی‌های ویدئویی که همگی در خاطره‌انگیز شدن آن دهه نقشی اساسی داشتند. برادران دافر در رابطه با ایدهٔ استفاده از نوشابهٔ New Coke در فصل سوم این سریال چنین گفتند:

این یکی از همان ایده‌های ناگهانی و جذابی بود که در فصل سوم شاهد آن خواهیم بود؛ تابستان سال ۱۹۸۵ است و زمانی‌که از فرهنگ پاپ آن دوران صحبت می‌کنید، نوشیدن نوشابهٔ New Coke اتفاقی رایج در میان مردم بود، درواقع اگر به این نوشابه اشاره نمی‌کردیم جای تعجب داشت!

شرکت کوکا کولا نوشابهٔ New Coke را برای اولین مرتبه در ماه آوریل سال ۱۹۸۵ به بازار عرضه کرد و البته عمر این محصول چندان طولانی نبود و تنها پس ۷۹ روز، آن هم به‌دلیل نارضایتی مردم از طعم آن، چرخهٔ تولیدش به کل برچیده شد و کوکا کولای کلاسیک جای آن را گرفت. جالب است بدانید شرکت کوکا کولا تصمیم دارد به‌مدتی محدود، دوباره این محصول را با همان طمع سابق به بازار عرضه کند و دلیل این کار هم نمایش آن در قسمت‌هایی از فصل سوم سریال Stranger Things است.

New Coke

برادران دافر ویدئو کلیپ تبلیغاتی نیز برای نوشابهٔ New Coke ساختند و در این کلیپ تبلیغاتی شاهد حضور بازیگران اصلی سریال Stranger Things هستیم که در حال نوشیدن این نوشابه هستند.

استوارت کروناج، رئیس بخش آمریکایی شمالی شرکت کوکا کولا نیز در رابطه با این تصمیم چنین گفت:

یکی از دلایلی خاص و متفاوت بودن سریال Stranger Things، تعهد و نمایش اتفاقات واقعی است که در آن دوران شاهد آن‌ها بودیم. وقتی متوجه شدیم که اتفاقات فصل سوم این سریال در سال ۱۹۸۵ روی خواهد داد، فرصتی که برای یادآوری آن دوره خوش به دست آمد را غنیمت شمردیم و این همکاری سبب خواهد شد که شرکت ما نیز نقش خود را در فرهنگ پاپ جذاب دههٔ ۸۰ میلادی و سالی که New Coke را به بازار عرضه کردیم، نشان دهد.

فصل سوم این سریال هشت قست با عنوان‌های اپیزود Suzie, Do You Copy، اپیزود The Mall Rats، اپیزود The Case of the Missing Lifeguard، اپیزود The Sauna Test، اپیزود The Source، اپیزود The Birthday، اپیزود The Bite و اپیزود The Battle of Starcourt خواهد داشت. اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال بازمی‌گردد.

شرکت کوکا کولا نوشابهٔ New Coke را برای اولین مرتبه در ماه آوریل سال ۱۹۸۵ به بازار عرضه کرد و البته عمر این محصول چندان طولانی نبود و تنها پس ۷۹ روز از بازار جمع‌آوری شد

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، فرانچسکا رآله در نقش هدر، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را بر عهده داشته‌اند.

فصل سوم سریال Stranger Things در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸) از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده