نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

سه بازیگر به سریال جدید Star Trek با محوریت کاپیتان جینلوک پیکارد اضافه شدند

شبکه CBS از اضافه شدن سه بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال جدید پیشتازان فضا با محوریت کاپیتان جین-لوک پیکارد خبر داده است.

سال گذشته بود که شبکه CBS ساخت سریال جدیدی براساس مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) را تایید و اعلام کرد که این قرار است براساس شخصیت کاپیتان جین-لوک پیکارد ساخته شود که پاتریک استوارت بار دیگر نقش این شخصیت محبوب را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در این سریال تایید و اعلام شده است. آلیسون پیل با سابقه بازی در سریال The Newsroom (اتاق خبر) و فیلم Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا)، هری ترداوی با سابقه بازی در سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) و سریال Mr Mercedes (آقای مرسدس) و آیسا بریونیس با سابقه بازی در سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی)، سه بازیگری هستند که به جمع بازیگران مجموعه جدید سریال Star Trek اضافه شده‌اند که در حال حاضر نام آن انتخاب و اعلام نشده است.

آلیسون پیل

علاوه بر پیل، ترداوی و بریونیس، سانتیاگو کاباررا، میشل هارد و ایوان اواگورا، دیگر بازیگرانی هستند که به پاتریک استوارت در سریال بدون نام پیکارد اضافه شده‌اند. با این حال، هیچ اطلاعاتی از نقش پیل، ترداوی و بریونیس در این سریال منتشر نشده است. پیل اخیرا در سریال Devs اثر الکس گارلند که از شبکه FX منتشر خواهد شد، به ایفای نقش پرداخته است. همچنین به تازگی فیلمبرداری صحنه‌های ترداوی در فصل چهارم سریال The Crown (تاج) نیز به پایان رسیده که شاهد نقش آفرینی او در فیلم Halo of Stars نیز هستیم. بریونیس نیز فعالیت چندانی در سینما و تلویزیون نداشته و ممکن است سریال جدید پیشتازان فضا به سکوی پرتابی برای او تبدیل شود.

 آیسا بریونیس

الکس کورتزمن، جیمز داف، آکیوا گلدزمن، مایکل شیبن و کریستن بیر، نیز به‌عنوان تهیه کننده و تیم خلاق در پروژه سریال پیکارد حضور خواهند داشت تا دومین سریال Star Trek را که در حال پخش است، تولید و از سرویس استریم CBS All Access منتشر کنند. پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) نیز شب گذشته به پایان رسید و این سریال علمی تخیلی برای فصل سوم نیز تمدید شده است. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید سریال پیکارد به‌زودی آغاز شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده