نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

پاتریک استوارت در سریال جدید Star Trek باز خواهد گشت

شبکه CBS اعلام کرد که پاتریک استوارت قرار است بار دیگر نقش کاپیتان جین-لوک پیکارد را در سریال جدید Star Trek بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS رسما اعلام کرد که سر پاتریک استوارت، بازیگر نامزد سه جایزه گلدن گلوب، قرار است بار دیگر نقش کاپیتان جین-لوک پیکارد را در سریال جدید مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) که از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد، بازی کند. هنوز جزئیات جدیدی از این سریال در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که سریال Star Trek دنباله‌ای برای سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) که در بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۴ به روی آنتن رفت و چهار فیلم Star Trek: Generations (پیشتازان فضا: نسل‌ها) محصول سال ۱۹۹۴، فیلم Star Trek: First Contact (پیشتازان فضا: اولین برخورد) محصول سال ۱۹۹۶، فیلم Star Trek: Insurrection (پیشتازان فضا: شورش) محصول سال ۱۹۹۸ و فیلم Star Trek: Nemesis (پیشتازان فضا: نمسیس) محصول سال ۲۰۰۲ باشد که تمرکز تمامی آن‌ها روی شخصیت کاپیتان جین-لوک پیکارد با بازی پاتریک استوارت بوده است.

قابل پیش‌بینی است که در سریال جدید پیشتازان فضا شاهد نسخه مسن‌تر شخصیت پیکارد به‌همراه ماجراجویی‌ها و محیط‌های جدید باشیم. الکس کورتزمن، جیمز داف، آکیوا گلدزمن، مایکل شیبن و کریستن بیر، نیز به‌عنوان تهیه کننده و تیم خلاق در این پروژه حضور خواهند داشت تا دومین سریال Star Trek را که در حال پخش است، تولید و از شبکه استریم CBS منتشر کنند. اواخر ماه خرداد خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه CBS یک قرارداد بلند مدت با الکس کورتزمن برای نظارت روی گسترش دنیای تلویزیونی مجموعه پیشتازان فضا را امضا کرده است که این پروژه، یکی از این پروژه‌ها است.

یکی از این پروژه‌ها در مورد آکادمی استارفلیت (Starfleet Academy) است و تمرکز یک پروژه دیگر که مینی سریال است، روی داستان Wrath of Khan (خشم خان) خواهد بود. پاتریک استوارت نیز با انتشار توییتی از نقش آفرینی دوباره در نقش کاپیتان لوک پیکارد ابراز خوشحالی کرد و گفت از اینکه قرار است بار دیگر این نقش را در سریال Star Trek بازی کند، بسیار هیجان‌زده است. فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه CBS منتشر شود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال،‌ اولین تریلر فصل دوم این سریال منتشر شد. اتفاقات این دو سریال ارتباطی با یکدیگر نخواهند داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده