نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلمبرداری فیلم Birds of Prey به پایان رسید

پس از نزدیک به سه ماه، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Birds of Prey با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، به پایان رسید.

اواسط ماه ژانویه ۲۰۱۹ (اواخر دی یا اوایل بهمن گذشته) بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) آغاز شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است. شرکت فیلمسازی LuckyChap Entertainment که به مارگو رابی تعلق دارد، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) خبر داده و حال این فیلم جدید از مجموعه محبوب دی سی (DC) وارد مراحل پس از تولید خود شده است. علاوه‌بر این، شرکت DC از لوگوی رسمی این فیلم نیز رونمایی کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Birds of Prey

مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه، رزی پرز در نقش رنی مونتویا، ایوان مک گرگور در نقش بلک ماسک، الا جی بسکو در نقش نقش کاساندرا کین، کریس مسینا در نقش ویکتور زز، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey  حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. همچنین طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم، شخصیت جوکر نیز در این فیلم حضور دارد که هنوز بازگشت یا عدم بازگشت جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) تایید و اعلام نشده است.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کاتی یان وظیفه کارگردانی را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده