نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

حضور جوکر در فیلم Birds of Prey تایید شد

طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم Birds of Prey، در نهایت قرار است شاهد حضور شخصیت جوکر در این فیلم نیز باشیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) آغاز شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری در این فیلم مشخص شده است. به تازگی وب‌سایت جاست‌جرد تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم جدید از مجموعه دی سی (DC) را منتشر کرده است که در واقع این تصاویر حضور شخصیت جوکر را در این فیلم تایید می‌کند. طبق این تصاویر، جوکر و هارلی کویین با بازی مارگو رابی، از هم جدا شده‌اند و جوکر در حال پرت کردن لوازم هارلی کوئین از پنجره به بیرون است. با این حال، به نظر می‌رسد که حضور جوکر در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) قرار است بسیار کوتاه باشد که به نظر می‌رسد این جدایی پیش‌زمینه اتفاقات این فیلم خواهد بود، اما ظاهر جوکر در این تصویر قابل مشاهده نیست و اطلاعاتی از بازیگر آن منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Birds of Prey

Birds of Prey

در پایان اتفاقات فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، هارلی کوئین توسط جوکر از زندان آزاد شد و حال به نظر می‌رسد که زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، اما ظاهرا همه چیز خوب پیش نرفته است. با این حال، با توجه به حضور جرد لتو در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Morbius (موربیوس) که در بریتانیا در حال انجام است، کمی بعید به نظر می‌رسد که او نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده باشد، اما لتو اخیرا یک تصویر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده که این تصویر در واقع به حضور او در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad اشاره دارد. با این حال، فاصله لندن با لس آنجلس، محل فیلمبرداری فیلم Birds of Prey با یک پرواز جت خصوصی حدود ۱۰ ساعت است و بسیاری اعتقاد دارند که لتو می‌تواند برای یک مدت کوتاه به لس آنجلس سفر کرده باشد تا نقش جوکر را در این فیلم بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Joker

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مارگو رابی، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسین، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده