نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

نام رسمی فصل نهم سریال American Horror Story اعلام شد

شبکه FX سرانجام از نام رسمی فصل نهم سریال American Horror Story رونمایی و اولین اطلاعات آن را منتشر کرد.

دی ماه سال ۱۳۹۵ بود که شبکه FX از تمدید سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) برای فصل هشتم و نهم خبر دادحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی فصل نهم این سریال آنتولوژی و ترسناک محبوب منتشر شده است. رایان مورفی، خالق و شورانر این سریال، با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که فصل نهم سریال American Horror Story قرار است با نام American Horror Story: 1984 (داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴) تولید و از شبکه FX منتشر شود. طبق این ویدیوی کوتاه، به نظر می‌رسد این فصل قرار است به سبک فیلم‌های اسلشر دهه ۸۰ میلادی تولید و منتشر شود که شخصیت در تیزر شباهت بسیار زیادی به شخصیت جیسون ورهیز در مجموعه فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم) دارد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال American Horror Story: 1984 در دسترس نیست، اما پخش این سریال قرار است از پاییز امسال آغاز شود. در حال حاضر فهرست رسمی بازیگران فصل نهم سریال American Horror Story اعلام نشده است، اما مدتی پیش ایوان پیترز تایید کرد که او در فصل نهم این سریال باز نخواهد گشت و این برای اولین‌بار است که در یک فصل از این مجموعه قرار نیست شاهد حضور او باشیم. اولین حضور پیترز در این مجموعه، به فصل اول این سریال که Murder House (خانه قتل) نام داشت، باز می‌گردد که او و سارا پلسون تنها بازیگرانی هستند که از فصل اول سریال American Horror Story تاکنون در تمامی فصل‌های آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، مورفی تایید کرد که اما رابرتز برای نقش آفرینی دوباره در سریال American Horror Story: 1984 باز خواهد گشت که هنوز اطلاعاتی از نقش او در این فصل منتشر نشده است. همچنین مورفی اعلام کرد که گاس کنورثی، اسکی‌باز آمریکایی برنده مدال نقره المپیک، جدیدترین بازیگر مجموعه داستان ترسناک آمریکایی است که شاهد حضور او در فصل جدید آن خواهیم بود، اما اطلاعاتی از نقش او نیز در دسترس نیست. علاوه بر فصل نهم، شبکه FX در مرداد سال گذشته اعلام کرد که سریال American Horror Story برای فصل دهم نیز تمدید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده