نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

سریال American Horror Story برای فصل دهم تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) برای فصل دهم خبر داد.

حدود یک ماه دیگر پخش فصل هشتم سریال American Horror Story که American Horror Story: Apocalypse (داستان ترسناک آمریکایی: آپوکالیپس) نام دارد، از شبکه FX آغاز خواهد شد. پخش فصل هشتم این سریال قرار است از تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال (۲۱ شهریور) آغاز شود و در این فصل قرار است شاهد کراس اور بین دو فصل اول که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم این سریال آنتولوژی که Coven (محفل) نام دارد، باشیم. سارا پلسن، اما رابرتز، جسیکا لنگ، تیسا فارمیگا، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پورتر و جوآن کالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال American Horror Story: Apocalypse حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رایان مورفی که از سال ۲۰۱۱ مسئولیت ساخت و تولید این سریال محبوب و آنتولوژی را بر عهده داشته، بار دیگر برای ساخت فصل هشتم سریال سریال American Horror Story نیز بازگشته است. همچنین این سریال برای فصل نهم نیز تمدید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX از تمدید سریال American Horror Story برای فصل دهم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جان لندگراف، مدیرعامل شبکه FX ضمن تایید تمدید سریال American Horror Story برای فصل دهم اعلام کرد که مورفی برای ساخت یک فصل دیگر از این مجموعه ترسناک و آنتولوژی باز خواهد گشت. زمانی که از او پرسیده شد که آیا فصل دهم این سریال، آخرین فصل آن خواهد بود، لندگراف در جواب گفت:

من نمی‌دانم. بسیاری از این موارد به رایان بستگی دارد که آیا هنوز دارای الهام و ایده برای ساخت فصل جدید است یا خیر.

سریال American Horror Story در طول فصل‌های گذشته با ریزش بیننده زیادی مواجه بوده است و به همین منظور بسیاری تصور می‌کردند که این سریال در فصل نهم به پایان برسد، اما در مجموع چندان نباید از تمدید سریال داستان ترسناک آمریکایی برای فصل دهم تعجب کرد چرا که سریال American Horror Story هنوز هم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه FX است. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل دهم این سریال در دسترس نیست. همچنین طبق نظریه‌های منتشر شده، اتفاقات فصل نهم سریال American Horror Story ممکن است در جهنم جریان داشته باشند که این نظریه هنوز تایید یا تکذیب نشده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده