نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

سریال American Horror Story برای دو فصل دیگر تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال ترسناک و محبوب داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) برای دو فصل دیگر خبر داد.

اواسط ماه مهر، شبکه FX از تمدید سریال American Horror Story برای فصل هفتم خبر داد. حال این شبکه از تمدید این سریال برای دو فصل دیگر خبر داده است. جان لندگراف، رئیس شبکه FX و مدیر بخش تولیدات این شبکه، در یک مصاحبه این خبر را تایید و اعلام کرد که این سریال که تاکنون جوایز متعددی از گلدن گلوب، AFI و امی دریافت کرده است، برای فصل هشتم و نهم تمدید شده است. طبق گفته وی، رایان مورفی و برد فالچوک، سازندگان سریال American Horror Story، برای فصل هشتم و نهم این سریال نیز باز خواهند گشت. فصل هفتم سریال American Horror Story در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن خواهد رفت. لندگراف در این رابطه گفت:

سریال American Horror Story انقلابی در پخش سریال‌های کوتاه امروزی ایجاد کرده است که فصل جدید این سریال که Roanoke نام دارد، گواه این موضوع است که هنوز بینندگان را مانند شش سال پیش که فصل اول این سریال با عنوان Murder House به روی آنتن رفت، حیرت زده می‌کند. هر فصل جدید یک رویداد فرهنگی را هدف قرار می‌دهد که در آن شاهد داستان، نقش‌ها، تصاویر و سبک متفاوت هستیم. ما بسیار هیجان زده هستیم که رایان مورفی، برد فالچوک و تمام افراد تیم خلاق American Horror Story همچنان ادامه خواهند داد تا در سال‌های آینده شاهد ساخت و پخش این سریال پیشگام در صنعت تلویزیون، باشیم.

دانا والدن و گری نیومن، رئیس و مدیر اجرای گروه تلویزیونی کمپانی فاکس نیز در این رابطه گفتند:

هفت سال پیش زمانی که رایان و برد نزد ما آمدند و ایده ساخت سریال ترسناکی به ما ارائه کردند که هر فصل با فصل دیگر متفاوت باشد و گروهی از بازیگران در هر فصل در قالب نقش‌ها و شخصیت‌های جدید و متفاوت باز گردند و در هر فصل ما شاهد دوره زمانی متفاوتی نیز باشیم، ما جاه طلبی را در این دو نفر مشاهده و از ایده و طرح آن‌ها استقبال کردیم. حال آن‌ها شش فصل فوق العاده را ساخته و پخش کرده‌اند که میلیون بیننده هر قسمت آن را تماشا ‌می‌کنند و منتقدان نیز از این سریال استقبال بسیار خوبی کرده‌اند و ده‌ها جایزه از مراسم‌های مختلف نیز دریافت کرده است. به رایان و برد برای این عملکرد فوق العاده در طی این سال‌ها تبریک می‌گوییم و از حمایت‌های جان لندگراف و شرکای ما در شبکه FX از سریال American Horror Story، سپاسگزار هستیم.

سریال American Horror Story تاکنون ۱۵ جایزه امی نیز دریافت کرده است که یک رکورد در بین سریال‌های شبکه FX محسوب می‌شود. این سریال در بازه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال، دوازدهمین سریال پر بیننده تاریخ شبکه FX نیز است. فصل ششم سریال American Horror Story که Roanoke نام دارد، رتبه اول را در بین سریال‌های کوتاه سال ۲۰۱۶ از نظر تعداد بیننده در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال و ۱۸ تا ۳۴ سال در اختیار دارد. همچنین Roanoke در بین ۲۱۵ برنامه‌ تلویزیونی دارای فیلمنامه که در سال ۲۰۱۶ از شبکه‌های آمریکایی به روی آنتن رفته‌اند، در رتبه سوم از نظر تعداد بیننده در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، قرار گرفته است. 

فصل‌های گذشته سریال American Horror Story نیز همواره در بین پنج برنامه تلویزیونی دارای فیلمنامه برتر از نظر تعداد بیننده، در سال پخش خود حضور داشته‌اند. طبق گفته FX، به طور میانگین ۱۰.۹۱ میلیون نفر بیننده هر قسمت فصل Roanoke را از این شبکه و دیگر پلتفرم‌ها، تماشا کرده‌اند.فصل پنجم سریال American Horror Story که Hotel نام داشت، در جوایز امی سال ۲۰۱۶ موفق شد دو جایزه در بخش‌های بهترین گریم و طراحی لباس برای سریال‌های کوتاه، دریافت کند. 

شبکه FX تاریخی برای پخش فصل هشتم و نهم سریال American Horror Story اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ این دو فصل به روی آنتن بروند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده