نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فروش جهانی فیلم Captain Marvel از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد

سرانجام طبق انتظار، فروش جهانی فیلم Captain Marvel از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا به هفتمین فیلم یک میلیاردی دنیای سینمایی مارول تبدیل شود.

سرانجام از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) آغاز شد که علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت، این فیلم با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شد و اوایل امسال فروش داخلی (آمریکای شمالی) این فیلم از مرز ۳۰۰ میلیون دلار و فروش جهانی آن از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم کاپیتان مارول به باشگاه یک میلیاردی‌ها اضافه شده است. فروش جهانی فیلم Captain Marvel رسما از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا این فیلم به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کند. فیلم کاپیتان مارول تا به امروز بیش از ۱.۰۰۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل فروش بیش از ۳۵۸.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴۴.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

Captain Marvel

همچنین فیلم Captain Marvel به هفتمین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. پیش از این، فروش جهانی فیلم‌هایی چون فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) که تنها فیلم دو میلیاردی دنیای سینمایی مارول است، فیلم Avengers (اونجرز)، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده بود. همچنین فیلم Captain Marvel به‌تنهایی توانست فروش جهانی فیلم‌های والت دیزنی در سال ۲۰۱۹ را از مرز یک میلیارد دلار عبور دهد و همچنین فروش جهانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز از مرز ۱۸.۵ میلیارد دلار عبور کرد.

هم‌اکنون فروش جهانی فیلم کاپیتان مارول از فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) عبور کرده و این احتمالی وجود دارد که در آمریکای شمالی نیز فروش بهتری را در پایان تجربه کند. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده