نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تهیه‌کننده سریال Castlevania، مجموعه‌ تلویزیونی Hyper Light Drifter را می‌سازد

آدی شانکار که سریال انیمیشن Castlevania را برای نتفلیکس تهیه کرده بود، مجموعه جدیدی بر اساس بازی مستقل Hyper Light Drifter تولید خواهد کرد.

استودیو Heart Machine در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و تا امروز تنها یک بازی از آن‌ها دیده‌ایم؛ بازی هایپر لایت دریفتر (Hyper Light Drifter) که با عرضه در سال ۲۰۱۶ توانست موفقیت‌های زیادی به دست آورد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که قرار است یک مجموعه تلویزیونی بر اساس این بازی ساخته شود.

الکس پرستون، موسس Heart Machine و کارگردان بازی در گفتگو با Polygon از حضور آدی شانکار به عنوان تولیدکننده این مجموعه خبر داده است؛ کسی که پیش از این سریال Castlevania را از او برای نتفلیکس شاهد بوده‌ایم. هنوز نویسنده سریال Hyper Light Drifter مشخص نشده است و پرستون و شانکار در حال جستجو برای یافتن فرد مورد نظر هستند؛ کسی که بتواند به بهترین شکل ممکن فضای خاص این بازی را به یک مجموعه تلویزیونی منتقل کند. پرستون در این مورد می‌گوید:

تفاوت‌های زیادی بین بازی‌های ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی وجود دارد. Hyper Light Drifter اتمسفر بسیار سنگینی داشت و در بعضی بخش‌ها هم خیلی تاریک می‌شد. باید ببینیم مجموعه تلویزیونی را به چه شکلی از بازی اقتباس خواهیم کرد و آیا دقیقاً همان حال و هوای بازی را خواهد داشت یا با تغییراتی همراه می‌شود.

Hyper Light Drifter استفاده خاصی از دیالوگ و گفتگوی بین شخصیت‌ها به شکل رایج نمی‌کرد و نحوه داستان‌گویی آن بیشتر بر دنیای خاص بازی و محیط‌های آن استوار بود؛ موضوعی که تبدیل این اثر به یک مجموعه تلویزیونی را با دشواری‌هایی همراه می‌کند و پرستون و شانکار باید بتوانند لحن مناسب را برای انتقال ماجراهای بازی به سریال پیدا کنند:

این پرسش برای ما وجود دارد که چه میزان دیالوگ در این سریال به کار خواهد رفت و اصلاً قرار است دیالوگی داشته باشیم یا نه. هنوز معلوم نیست سریالی تولید خواهد شد که نیاز به استفاده از صداپیشه دارد یا فضایی کاملاً ساکت خواهد داشت.

شانکار هم به عشق و علاقه خود به دنیای بازی و همکاری با افرادی چون پرستون اشاره می‌کند و می‌گوید:

این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد که تنها به دنبال بازی‌های خیلی عظیم و AAA نباشم و به سراغ تجربه‌های متفاوت هم بروم، نه فقط بزرگترین مجموعه‌های صنعت بازی.

بازی مستقل Hyper Light Drifter چند ماه قبل برای نینتندو سوییچ منتشر شد تا صاحبان این کنسول هم بتوانند در کنار دارندگان کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از این اثر زیبا لذت ببرند. از طرف دیگر پروژه جدید Heart Machine هم چند روز قبل معرفی شد؛ اثری با عنوان Solar Ash Kingdom که از نظر بصری شباهت‌هایی به بازی قبلی آن‌ها دارد، ولی به جای فضاهای دو بعدی وارد دنیای سه‌ بعدی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده