نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

اثر جدید سازندگان بازی Hyper Light Drifter با نام Solar Ash Kingdom معرفی شد

بازی Solar Ash Kingdom، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Heart Machine، در تاریخی نامشخص و از طریق فروشگاه اپیک گیمز، راهی پی سی خواهد شد.

سال ۲۰۱۶ بود که استودیو Heart Machine با انتشار بازی Hyper Light Drifter توانست نظرها را جلب کند و تحسین جامعه‌ی بازیکنان و منتقدین را برانگیزد. حالا به تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی نام‌برده اثر جدید خود با نام Solar Ash Kingdom را با انتشار یک تریلر معرفی کرده است.

اطلاعات زیادی از روند بازی و داستانش در دسترس نیست اما با توجه به مواردی که در تریلر مشاهده می‌شود، بازی از منظر بصری/تکنیکی شباهت زیادی به بازی Hyper Light Drifter دارد و تفاوت بزرگ میان دو اثر، طراحی فضاهای سه‌بعدی Solar Ash Kingdom خواهد بود؛ چرا که بازی قبلی استودیو سازنده‌ یعنی Hyper Light Drifter در محیط‌هایی دو بعدی جریان داشت. در جریان این تریلر، شخصیتی ریز اندام و چابک را که احتمالا قهرمان داستان هم باشد می‌بینیم که در پایان، با یک موجود غول‌آسا و یک چشم مواجه می‌شود.

از دیگر اطلاعات در دسترس از بازی Solar Ash Kingdom، باید به ناشر آن یعنی کمپانی Annapurna Interactive اشاره کرد. گفتنی است بازی مذکور در تاریخی نامشخص از طریق فروشگاه اپیک گیمز، برای پی سی منتشر می‌شود. احتمالا پی سی تنها پلتفرم اجرا کننده‌ی بازی نباشد و همچنین، فروشگاه اپیک گیمز تنها درگاه خرید بازی از بین دیگر فروشگاه‌های موجود باشد. باز هم باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از بازی منتشر و سایر اطلاعات موجود، تایید شوند.

در ادامه شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده