نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

تاریخ اکران فیلم The Dead Don’t Die، جدیدترین اثر جیم جارموش اعلام شد

کمپانی فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، تاریخ اکران فیلم The Dead Don’t Die، جدیدترین اثر جیم جارموش را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی میرد) تایید و اعلام شده است. کمپانی فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، اعلام کرد که این فیلم کمدی زامبی محور قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم، جدیدترین اثر جیم جارموش، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paterson (پترسون)، فیلم Only Lovers Left Alive (تنها عاشقان زنده ماندند) و فیلم Broken Flowers (گل‌های پژمرده)، است که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. در این تاریخ، فیلم The Dead Don’t Die باید با فیلم‌هایی چون فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) با بازی کریس همسورث، تسا تامپسون، ربکا فرگوسن و لیام نیسون و فیلم Shaft (شفت) با بازی ساموئل ال جکسون، ریچارد راوندتری و جسی آشر، در گیشه رقابت کند. 

آدام درایور، استیو بوشمی، بیل مری، تیلدا سوئینتن، سلنا گومز، آستین باتلر، کلویی سونی، دنی گلاور، رزی پرز، کلب لندری جونز، تام ویتس، لوکا سبت، کارول کین، ایگی پاپ، سارا درایور و رابرت فیتزجرالد دیگز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Dead Don’t Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و انتظار می‌رود که طی روزها یا هفته‌های آینده شاهد انتشار اولین تریلر رسمی فیلم The Dead Don’t Die نیز باشیم. با این حال، در حال حاضر فوکس فیچرز در نظر ندارد این فیلم را به صورت گسترده اکران کند و ممکن است واکنش‌های اولیه باعث افزایش سالن‌های نمایش فیلم در زمان اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده