نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

حضور متفاوت دواین جانسون و کارن گیلان در تصویر جدید فیلم جومانجی 3

به‌تازگی تصویر جدیدی از دواین جانسون و کارن گیلان در فیلم Jumanji 3 منتشر شده است که در آن به مکان جدید اتفاقات این قسمت اشاره دارد.

از ماه بهمن سال گذشته، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) رسما آغاز شد، اما تصاویری که تا به امروز از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده، حکایت از شباهت مکان اتفاقات این فیلم با قسمت قبلی دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) منتشر شده که به نظر می‌رسد که به مکان جدید اتفاقات این قسمت اشاره می‌کند. به‌تازگی کارن گیلان تصویر جدیدی از این فیلم را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور او به همراه دواین جانسون ملقب به راک هستیم. در این تصویر، گیلان و جانسون با ظاهری متفاوت و زمستانی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد برخلاف قسمت قبلی، قرار است شاهد مکان‌های کوهستانی و برفی یا حتی فصل زمستان در فیلم Jumanji 3 باشیم. اگرچه این تصویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما به نظر می‌رسد که گیلان و جانسون در یک غار یا درکنار یک صخره حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jumanji 3

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی دریافت کرد، اما عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جومانجی 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Jumanji 3 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیک کاسدان، کارگردان و نویسنده فیلم اول، برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle بازگشته است. همچنین اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jumanji کمک کرده‌اند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده