نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تایکا وایتیتی صداپیشگی IG-88 در سریال The Mandalorian را بر عهده دارد

طبق تصویری که جان فاورو منتشر کرده، به نظر می‌رسد تایکا وایتیتی صداپیشگی شخصیت IG-88 در سریال The Mandalorian را بر عهده دارد.

ماه گذشته بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) به پایان رسید و حال این سریال لایو اکشن مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. در سریال Star Wars (جنگ ستارگان) قرار است شاهد حضور چند دروید کلاسیک این مجموعه مثل IG-88 یا R5-D4 باشیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که یک بازیگر و کارگردان سرشناس قرار است صداپیشگی شخصیت IG-88 را بر عهده داشته باشد. به تازگی جان فاورو، شورانر سریال The Mandalorian تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور  تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی) در حال ضبط صدا هستیم که به نظر می‌رسد که او صداپیشگی شخصیت IG-88 در سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mandalorian

برای اولین‌بار در فیلم The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه متقابل می‌زند) شاهد حضور شخصیت IG-88 بودیم که این دروید یکی از چندین جایزه بگیری بود که به دنبال سفینه میلینیوم فالکون برای دارث ویدر بوده است که در نهایت بوبا فت موفق‌تر از بقیه این جایزه بگیرها بود. بوبا فت یک ماندالوریان‌ بود که در سریال شاهد یک نسخه متفاوت از آن هستیم که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. اگرچه در فیلم‌های بعدی دیگر شاهد حضور IG-88 نبودیم، اما این شخصیت در رمان‌ها و بازی‌های مجموعه جنگ ستارگان نیز حضور داشته است. علاوه بر صداپیشگی، وایتیتی به عنوان کارگردان نیز در سریال The Mandalorian حضور داشته است. وایتیتی پیش از این برای بازی در نقش کورگ در فیلم Thor: Ragnarok شناخته شده است. همچنین سریال The Mandalorian قرار است دارای پنل در جشن جنگ ستارگان باشد که این پنل در روز ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد که قابل انتظار است در طول آن شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی سریال Star Wars باشیم.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ نامشخصی از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده