نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

در اولین تریلر فصل سوم سریال Stranger Things به هاوکینز 1985 سفر می‌کنیم

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال Stranger Things را منتشر کرد که شاهد بازگشت باشکوه‌تر دنیای وارونه هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را منتشر کرده است. شبکه Netflix امروز اولین تریلر فصل سوم این سریال بسیار محبوب را منتشر کرده که در اولین تریلر این سریال شاهد نمایش اتفاقات هاوکینز در تابستان سال ۱۹۸۵ هستیم که داستین که هنوز به نظر می‌رسد به مکس علاقه‌مند است و به دلیلی نامشخص هاوکینز را ترک کرده بود، اکنون به شهر بازگشته است و با استقبال دوستانش مواجه می‌شود، اما ظاهرا همه چیز مثل گذشته خوب به نظر نمی‌رسد. در طول تریلر به نظر می‌رسد که رفتارهای مایک باعث خدشه در بین دوستان شده که دیگر نمی‌خواهد مثل بچه رفتار کند، اما بین الون و مکس دوست عمیقی به وجود آمده است و در ادامه شاهد نمایش مکان‌های جدیدی مثل فروشگاه بزرگ هاوکینز هستیم و در ادامه همه چیز عوض می‌شود.

در طول تریلر دنیای وارونه باز می‌گردد، اما بسیار خطرناک‌تر از گذشته به نظر می‌رسد که در تریلر شاهد موجود بسیار جدیدی هستیم که به نظر می‌رسد از دموگورگان بسیار خطرناک‌تر و کشنده‌تر است. علاوه بر این، این تریلر نکات جالبی نیز دارد که برخی اعتقاد دارند همه این اتفاقات بخشی از برنامه شدو مانستر است و احتمالا شاهد مرگ یک شخصیت بسیار محبوب هم خواهیم بود و باید شاهد اتفاقات بسیاری در این فصل باشیم. شما می‌توانید اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Stranger Things را در صفحه رسمی شبکه نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید در ادامه اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال را مشاهده کنید:

Stranger Things 3

Stranger Things 3

Stranger Things 3

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند.

فصل سوم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید شده و در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده