نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame با استقبال بسیار گسترده روبه‌رو شد

مارول استودیو اعلام کرد که از دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame در اولین روز انتشارش استقبال بسیار گسترده‌ای شده است. 

پنج شنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو سرانجام دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار میزان تماشای این تریلر در اولین روز انتشارش منتشر شده است. مارول استودیو با انتشار توییتی در صفحه رسمی مجموعه فیلم Avengers (اونجرز)، اعلام کرد که دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۲۶۸ میلیون بار تماشا شده است. این آمار براساس مجموع تماشای این تریلر از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف مثل یوتیوب، توییتر و فیسبوک است. بدین ترتیب دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame توانست دومین تریلر پر بیننده تاریخ در اولین روز انتشار شود که رکورد بیشترین تعداد بازدید نیز به اولین تریلر این فیلم مورد انتظار تعلق دارد که در اولین روز انتشارش بیش از ۲۸۹ میلیون بار تماشا شده بود.

اگرچه میزان تماشای تریلر به معنای فروش بالای یک فیلم در گیشه نیست، اما در مقایسه با رکوردزنی مشابه فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، به نظر می‌رسد که باید شاهد تکرار این موضوع برای فیلم Avengers: Endgame نیز باشیم و جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول ممکن است در گیشه نیز رکوردهای زیادی را بشکند. به تازگی شماره جدید مجله امپایر به فیلم Avengers: Endgame اختصاص داده شده و تاکنون یک تصویر هنری به‌همراه دو تصویر روی جلد متفاوت از قسمت چهارم فیلم Avengers منتشر شده است که در این تصاویر شاهد اولین تصویر رسمی از تانوس به‌همراه اعضای اصلی اونجرز هستیم. مدتی پیش مراحل تدوین قسمت چهارم فیلم Avengers به پایان رسید که انتظار می‌رود مدت زمان این فیلم در حدود سه ساعت حفظ شده باشد. با این حال، مراحل ساخت این فیلم هنوز به پایان نرسیده است. همچنین پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Endgame نیز احتمالا از اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده