نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

جیمز گان پس از بازگشت به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 سکوتش را در توییتر شکست

جیمز گان پس از استخدام دوباره برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، سکوتش در شبکه‌های مجازی به خصوص توییتر را شکست.

تابستان امسال بود که کمپانی والت دیزنی تصمیم گرفت که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، را از پس انتشار دوباره توییت‌های قدیمی او، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کند. با این حال، شب گذشته در یک خبر غافلگیر کننده، دیزنی از استخدام دوباره جیمز گان برای کارگردانی این فیلم خبر داد تا شاهد واکنش‌های بسیار مثبت طرفداران، عوامل فیلم نگهبانان کهکشان و شخصیت‌های مختلف باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گان سکوتش در توییتر را سرانجام شکست. گان که از زمان اتفاقات تابستان امسال دیگر فعالیتی در توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی نداشت، شب گذشته پیامی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد که در این پیام او از طرفداران و تمام کسانی که تلاش کردند تا او بار دیگر کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده بگیرد و کار ناتمامش را به اتمام برساند، تشکر کرد. او همچنین تشکر ویژه‌ای از دیزنی برای دادن این فرصت دوباره نیز کرده است. گان گفت:

من از تمام کسانی که در طول چند ماه گذشته از من حمایت کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم. من همیشه در حال یاد گرفتن هستم و تلاش می‌کنم تا انسانی بهتر باشم. من از تصمیم دیزنی عمیقا قدردانی می‌کنم و من بسیار هیجان زده هستم که قرار است به ساخت فیلم‌هایی ادامه دهم که همه با عشق و علاقه در آن حضور دارند. من همچنان با عشق و حمایت باور نکردنی شما در اینجا حضور دارم و ادامه می‌دهم. از صمیم قلب ممنونم و همه شما را دوست دارم.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

گان همچین وظیفه کارگردانی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) را بر عهده دارد که او در ابتدا این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و سپس به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت. فیلمبرداری و تولید این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۹ برای اکران در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود که قابل انتظار است قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ اکران شود. همچنین هالیوود ریپورتر اطلاعات جدیدی را منتشر کرده که طبق آن، گان و دیزنی چند هفته پیش در یک ملاقات محرمانه به توافق رسیده بودند و بازیگران فیلم نیز از این موضوع خبر داشتند، اما این خبر تا دیشب رسما اعلام نشده بود. همچنین مارول استودیو طی این چند ماه با هیچ گزینه‌ای برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 مذاکره رسمی نکرده است و در واقع این کمپانی از ابتدا امیدوار بود تا گان برای کارگردانی این فیلم بازگردد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده