نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

فیلم Captain Marvel آخرین حضور کوتاه استن لی نیست

کوین فایگی،‌ رئیس مارول استودیو تایید کرد که فیلم Captain Marvel آخرین حضور کوتاه استن لی در دنیای سینمایی مارول نخواهد بود.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از فیلم Captain Marvel را برای شما فاش کند

.

.

.

بدون شک تماشای یک فیلم از دنیای سینمایی مارول بدون حضور استن لی که بسیاری از شخصیت‌های این مجموعه مثل اسپایدرمن را خلق کرده بود، سخت است. در آبان امسال، لی در سن ۹۵ سالگی درگذشت و حال سوال بسیاری از طرفداران این است که آخرین حضور کوتاه او یا به اصطلاح کمئوی در کدام فیلم خواهد بود. سرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نیز آغاز شد که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شده است که در این فیلم شاهد حضور کوتاه استن لی‌ به‌همراه یک بخش ویژه بودیم. تیتراژ آغازین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با نمایش تصاویری از ابرقهرمانان و شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول آغاز می‌شود، اما در فیلم کاپیتان مارول به‌جای آن شاهد نمایش تصاویری از حضورهای مختلف استن لی در دنیای سینمایی مارول بودیم و پس از آن جمله تشکر از استن ظاهر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور استن لی در این فیلم قرار نیست آخرین حضور او در دنیای سینمایی مارول باشد. در مصاحبه با ET Online، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید کرد که صحنه‌های بیشتری از حضورهای افتخاری استن لی فیلمبرداری شده است. فایگی گفت:

ما چند صحنه دیگر نیز فیلمبرداری کرده‌ایم و بنابراین این آخرین صحنه‌های حضور افتخاری استن لی است.

کوین فایگی

همچنین فایگی تایید کرد که صحنه حضور افتخاری بعدی لی در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) خواهد بود. زمانی که از او پرسیده شد که در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز شاهد حضور کوتاه لی خواهیم بود یا خیر، فایگی در پاسخ تنها گفت که خواهیم دید. نقش لی در فیلم Captain Marvel تا حدودی با دیگر نقش‌های او تفاوت داشت. لی در صحنه قطار یکی از مسافران بود که او را در حال خواندن فیلمنامه فیلم Mallrats به کارگردانی و نویسندگی کوین اسمیت مشاهده کردیم که کارول دانورز با بازی بری لارسون، که به دنبال سرباز اسکرال بود، از کنار لی رد شد و به او لبخند زد. طبق گفته فایکی، ایده تیتراژ آغازین فیلم پس از درگذشت این چهره سرشناس دنیای کامیک برای قدردانی از زحمات به ذهن او خطور کرده است. فایگی گفت:

همانطور که در زمان زنده بودن لی همیشه راهی برای قدردانی و پرداختن به او در فیلم‌ها پیدا می‌کردیم، ما راهی را برای قدردانی از زحمات او پیدا کردیم. من همیشه در اعماق ذهن خودم فکر می‌کردم که شاید او روزی از دنیا برود و من هیچوقت در مورد آن مطمئن نبودم و پیش بینی می‌کردم که او مثلا تا ۱۲۷ سالگی عمر خواهد کرد و این باعث تحریک من می‌شد که در پایان با ناراحتی فقدان او کنار بیایم.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Spider-Man: Far From Home در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده