نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

اکران فیلم The Hunt با تاخیر کوتاهی مواجه شد

کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس از عقب افتادن زمان اکران فیلم The Hunt خبر دادند که دیمون لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز از تغییر زمان اکران فیلم The Hunt (شکار) خبر داده است. این کمپانی اعلام کرد که اکران این فیلم ترسناک که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، عقب افتاده و فیلم The Hunt اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. اگرچه یونیورسال تاریخ اکران این فیلم را با یک فیلم بدون نام دیگر از کمپانی فیلمسازی بلوم هاوس تغییر داده است، اما فیلم The Hunt دیگر قرار نیست با انیمیشن Abominable (زشت) که محصول مشترک یونیورسال و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس است، در گیشه رقابت کند.

با این حال، فیلم The Hunt رقیب بزرگ‌تری اکنون در گیشه دارد و اکنون این فیلم باید با فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) در گیشه رقابت کند که همین چند روز پیش بود که والت دیزنی اکران آن را حدود ۷ ماه جلو انداختهمچنین اکران انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) نیز یک هفته عقب افتاده تا این انیمیشن سینمایی نیز به رقیب دیگری برای فیلم The Hunt و دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) در گیشه تبدیل شود. دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگران فیلم Z for Zachariah، بوده است. 

لیندلوف بیشتر برای ساخت سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود و در حال حاضر وظیفه ساخت سریال Watchmen (واچمن) را بر عهده دارد که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The Hunt در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر می‌گویند که این فیلم داستان نشانه‌های یک خرابکاری را دنبال می‌کند که توسط دولتمردان و افراد سیاسی آمریکا رد می‌شود و به دنبال آن بین دو گروه چپ و راست و مردم شاهد افزایش درگیری، خشونت و افراط گرایی هستیم. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده