نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

اکران Maleficent 2 حدود هفت ماه جلو افتاد

در یک اتفاق غیر معمول، والت دیزنی از جلو افتادن زمان اکران فیلم Maleficent 2 با بازی آنجلینا جولی خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اطلاعات جدیدی از فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) را منتشر کرده است. در ابتدا دیزنی اعلام کرد تاریخ اکران دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) تغییر کرده و در یک اتفاق غیر معمول، اکران این فیلم ۷ ماه جلو افتاده است. حال فیلم Maleficent 2 قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که به طور معمول فیلم‌های هالووینی در این ایام اکران می‌شوند. با این حال، در سال ۲۰۱۸ شاهد فروش بالای فیلم‌هایی چون فیلم Venom (ونوم)، فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است) و فیلم Halloween (هالووین) بودیم که می‌تواند روی جلب نظر دیزنی برای اکران فیلم‌های تجاری در این ایام و ماه تاثیر داشته باشد. فیلم Maleficent 2 در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود که قابل انتظار است فیلم بلاک باستری دیگری از کمپانی دیزنی در این تاریخ اکران شود.

همچنین دیزنی رسما از نام فیلم Maleficent 2 پرده برداری و اعلام کرد که این فیلم قرار است با نام Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) اکران شود. در تاریخ جدید، این فیلم باید با یک فیلم بدون نام از کمپانی بلوم هاوس در گیشه رقابت کند و یک هفته قبل از اکران آن، انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز)، فیلم The Goldfinch، فیلم Gemini Man و فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ)، اکران خواهند شد. فیلم Maleficent که اقتباسی از انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) بود، در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد حدود ۷۵۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas (باندیداس) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، وظیفه کارگردانی فیلم Maleficent: Mistress of Evil را بر عهده داشته است. همچنین لیندا وولورتون، جز باترورث، نوآ هارپستر و میکا فیتزرمن-بلو، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Maleficent را بر عهده داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده