نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

حضور بازیگر دیگری در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead تایید شد

شبکه AMC از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead برای بازی در نقشی مهم خبر داد.

تابستان امسال بود که شبکه AMC از تمدید سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل پنجم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در نسخه فرعی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کارن دیوید، بازیگر سریال‌هایی چون سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) و سریال Legacies (میراث‌ها)، به جمع بازیگران فصل پنجم این سریال اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به نام گریس را بازی کند که حضور پر رنگی را در اتفاقات فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead خواهد داشت. دیوید در طول سال‌های اخیر در کارهای سینمایی و تلویزیونی دیگری چون سریال Barry (بری)، سریال Timeless (بی‌انتها) و فیلم Jack Ryan: Shadow Recruit (جک رایان: سرباز سایه)، نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

تاکنون بازگشت آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا کلارک، کلمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گارسیا در نقش لوسیانا گالوز، مگی گریس در نقش آلتیا، جنا الفمن در نقش جون، الکسا نیسنسون در نقش چارلی و گرت دیلاهانت در نقش جان دوری، در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead تایید و اعلام شده است. همچنین بین فصل پنجم این سریال و سریال The Walking Dead قرار است شاهد دومین کراس اور نیز باشیم. کراس اول در فصل چهارم بود که در طی آن شاهد حضور شخصیت مورگان جونز با بازی لنی جیمز، بودیم و این شخصیت قرار است در فصل پنجم نیز حضور داشته باشد. حال آستین آملیو، بازیگر نقش دوایت در سریال The Walking Dead که دست راست نیگان بود و پس از پایان فصل هشتم به دلیل ممنوع شدن برای زندگی در منطقه امن الکساندریا این مجموعه را ترک کرد، قرار است در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead حضور داشته باشد و یکی از شخصیت‌های اصلی فصل پنجم این سریال خواهد بود.

فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و تاکنون تاریخی برای شروع پخش فصل پنجم این سریال اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده