نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead

شبکه AMC از اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل چهارم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC از اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جنا الفمن، بازیگر سریال Dharma & Greg (دارما و گرگ) به جمع بازیگران فصل چهارم این سریال اضافه شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش الفمن در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead در دسترس نیست، اما او برای بازی در سریال Dharma & Greg برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شده است. علاوه بر الفمن، بازیگر دیگری نیز به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead اضافه شده است.

Jenna Elfman

شبکه AMC اعلام کرد که گرت دیلاهانت، بازیگر سریال The Gifted (استعداد)، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead اضافه شده و به نظر می‌رسد که او قرار است نقش مهمی را در این سریال بر عهده داشته باشد. دیلاهانت با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود نیز به این خبر واکنش نشان داد و گفت که آن‌ها برنامه بزرگی برای فصل چهارم این سریال دارند. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead از ایالت باخا کالیفرنیا در مکزیک به ایالت تگزاس در آمریکا انتقال داده شده و قرار است در فصل چهارم این سریال شاهد محیط و فضای کاملا جدیدی باشیم که با سه فصل گذشته متفاوت است.

Garret Dillahunt

فروردین امسال، شبکه AMC از تمدید سریال Fear the Walking Dead برای فصل چهارم خبر داد. در این ماه دیو اریکسن، سازنده سریال اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از این سریال، جدا خواهد شد. اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)، کار ساخت فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز فهرستی رسمی از بازگشت بازیگران اصلی سه فصل گذشته منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که کیم دیکنز، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو و روبن بلیدز در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead بازگردند.

در حال حاضر فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) از شبکه AMC در حال پخش است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده