نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

مگی گریس به جمع بازیگران سریال Fear the Walking Dead پیوست

شبکه AMC از اضافه شدن مگی گریس بازیگر فیلم Taken 3 به جمع بازیگران فصل چهارم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری Deadline در طی گزارشی اعلام کرد که هنرمند جدیدی به لیست بازیگران فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) اضافه شده است. آنها در این گزارش اعلام کردند که مگی گریس بازیگر سری فیلم Taken (ربوده شده) و سریال Lost (لاست) به‌تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوسته است. جزئیات بیشتر درباره نقش این بازیگر و شخصیتی که قرار است در این مجموعه تلویزیونی ایفا کند هنوز مشخص نبوده و تا زمانی که به طور رسمی اعلام شود، زیر غل و زنجیر پنهان خواهد ماند.

اخیرا ما شاهد اضافه شدن جنا الفمن، بازیگر سریال Dharma & Greg (دارما و گرگ) و گرت دیلاهانت، بازیگر سریال The Gifted (استعداد) و سریال Deadwood (دد وود) به جمع بازیگران فصل چهارم سریال از مردگان متحرک بترسید بودیم؛ حال نوبت به اضافه شدن مگی گریس به بازیگران این مجموعه تلویزیونی است. علاوه بر این سه بازیگر محبوب و مشهور، هنرمند دیگری هم برای حضور در فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی آخرالزمان زامبی‌ها مشخص شده است؛ طبق این گزارشات، لنی جیمز که گل سر سبد سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) بوده است، حال قرار است در فصل چهارم سریال از مردگان متحرک بترسید هم حضور یابد و از این به بعد به صورت منظم در مجموعه حضور داشته باشد. فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead از ایالت باخا کالیفرنیا در مکزیک به ایالت تگزاس در آمریکا انتقال داده شده و قرار است در فصل چهارم این سریال شاهد محیط و فضای کاملا جدیدی باشیم که با سه فصل گذشته متفاوت است.

فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. اوایل این ما، دیو اریکسن که پیش از این ساخت سریال Fear The Walking Dead بر عهده او بوده است، اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از این سریال جدا خواهد شد. حال اندرو چامبلیس و این گلدبرگ قرار است جانشین او در این سریال شوند. از طرف دیگر چامبلیس و گلدبرگ قرار است در کنار رابرت کرکمن، گیل آن هرد، گرگ نیکوترو و دیوید آلپرت وظیفه تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را برعهده داشته باشند. کیم دیکنز در نقش مدیسون، فرانک دیلین در نقش نیک، آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا، کلمن دومینگو در نقش استراند و دانال گارسیا در نقش لوسیانا از جمله بازیگرانی هستند که در در فصل‌های پیشین سریال Fear the Walking Dead به ایفای نقش پرداخته بودند اما گفته می‌شود که آینده آنها در فصل جدید مشخص و تضمین شده نیست و باید صبر کنیم و ببینیم که چه بر سر آنها می‌آید.

فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead برای شروع پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ به نظر شما می‌تواند به اندازه سریال مردگان متحرک در میان بینندگان این شبکه محبوب شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده