نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

فیلمبرداری سریال The Mandalorian به پایان رسید

لوکاس فیلم از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian خبر داده است.

از ماه مهر امسال مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) آغاز شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال لایو اکشن به پایان رسیده است. در قسمت جدید برنامه The Star Wars Show اعلام شد که فیلمبرداری و تولید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به پایان رسیده و حال این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ نامشخصی از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس منتشر شود. دیزنی پلاس قرار است از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده داشته‌اند.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. جان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد.

همچنین قابل انتظار است که اولین تریلر یا تصاویر رسمی سریال The Mandalorian در جریان مراسم جنگ ستارگان منتشر شود. با این حال، لوکاس فیلم هنوز این موضوع را تایید نکرده است.  علاوه بر این سریال، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز در دست ساخت است که تمرکز این سریال روی شخصیت کاسین آندور با بازی و بازگشت دیگو لونا، خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده