نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ اکران فیلم Space Jam 2 اعلام شد؛ تغییر تاریخ اکران فیلم Godzilla Vs Kong و Annabelle 3

کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم Space Jam 2 را تایید کرد و از تغییر تاریخ اکران فیلم Godzilla Vs Kong و فیلم Annabelle 3 خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران جدید فیلم‌های آینده خود را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این کمپانی در ابتدا اعلام کرد که فیلم Space Jam 2 (هرج و مرج فضایی ۲) برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. در واقع دنباله فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) و یک هفته پیش از اکران فیلم Mission Impossible 7 (ماموریت غیر ممکن ۷) به روی پرده‌های سینما برود و باید با این دو فیلم در گیشه تابستان سال ۲۰۲۱ رقابت سختی کند. لبران جیمز جانشین مایکل جردن در نقش اصلی فیلم Space Jam 2 خواهد شد و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

Annabelle: Creation

ترنس نانس نیز وظیفه کارگردانی فیلم Space Jam 2 را بر عهده دارد که او جانشین جاستین لین شده است. همچنین کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران برخی از فیلم‌های خود را نیز تغییر داده است. برادران وارنر در ابتدا اعلام کرد که فیلم Annabelle 3 (آنابل ۳) پیش از این برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده بود، اکنون قرار است چند روز زودتر و در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ، قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) باید با فیلم‌هایی چون فیلم Yesterday (دیروز) از کمپانی یونیورسال و فیلم Limited Partners از کمپانی پارامونت در گیشه رقابت کند. مکینا گریس، پاتریک ویلسون، ویرا فارمیگا، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

Godzilla vs King Kong

علاوه بر این، برادران وارنر از جلو افتادن زمان اکران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز خبر داده است. این فیلم مورد انتظار پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اما اکنون این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. در واقع مدتی پیش بود که یونیورسال اعلام کرد که اکران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) تا تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده است و حال به نظر می‌رسد که برادران وارنر تصمیم گرفته تا فیلم Godzilla vs Kong را برای استفاده بیشتر از پتانسیل فروش فیلم، در یک زمان بهتر و با رقیب کمتر اکران کند. میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده