نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ انتشار سریال Good Omens اعلام شد

شبکه آمازون تاریخ انتشار سریال Good Omens را رسما اعلام و حضور بازیگران شناخته شده و جدید دیگری در این سریال را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم آمازون اعلام کرد که سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) از این شبکه منتشر خواهد شد. این مینی سریال با همکاری شبکه BBC (بی بی سی) در ۶ قسمت تولید شده که در این تاریخ هر ۶ قسمت آن از آمازون پرایم منتشر می‌شود. آمازون وظیفه انتشار جهانی این سریال را بر عهده دارد و شبکه BBC Two نیز این سریال را در کشور بریتانیا منتشر خواهد کرد. این سریال کوتاه بر اساس رمان آخر الزمانی Good Omens، اثر تری پرچت و نیل گیمن که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، تولید شده است. سریال Good Omens داستانی آخر الزمانی را در سال ۲۰۱۸ روایت می‌کند که بشریت در انتظار قضاوت نهایی است. در همین حال، کراولی و ازیرافیل که به شیوه زندگی روی زمین علاقه‌مند شده‌اند، نمی‌خواهند که دنیا به پایان برسد و تصمیم می‌گیرند که جلوی پایان دنیا را بگیرند.

Benedict

دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل، نقش‌های اصلی سریال Good Omens را بر عهده دارند. علاوه بر این، آمازون حضور دو بازیگر دیگر را نیز در این سریال تایید کرده است. آمازون اعلام کرد که بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول، قرار است نقش شیطان را در سریال Good Omens بازی کند و علاوه بر کامبربچ، فرانسیس مک‌دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار نیز نقش شخصیت خدا را در سریال بر عهده دارد. البته این دو بازیگر تنها به عنوان صداپیشه در این سریال حضور خواهند داشت. علاوه بر تننت، شین، کامبربچ و مک‌دورمند،‌ آنا مکسول مارتین، جان هم، جوسی لاورنس، آدریا آرجونا، مایکل مک‌کین، جک وایتهال، میراندا ریچاردسون، میری انوس، یوسف گیتوود، ریس شیراسمیت، نینا سوسانیا، ند دنهی، درک جاکوبی، استیو پمبرتون، نیک آفرمن و دنیل میز، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Good Omens حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده