نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از فیلمنامه جیمز گان استفاده می‌شود

کریس پرت تایید کرد که از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده می‌شود و به تحسین آن پرداخت.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با این حال، آینده قسمت سوم این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما به‌تازگی کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در یک مصاحبه قول داد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در نهایت ساخته خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در مصاحبه با MTV News، پرت تایید کرد که از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy استفاده خواهد شد. او همچنین در مورد احساساتش در مورد این قسمت و اینکه قرار است بدون گان به‌عنوان کارگردان ساخته شود، نیز صحبت کرد. پرت گفت:

من به جیمز وفادار هستم و او را بسیار دوست دارم. ما فیلم را به طرفداران ارائه خواهیم داد که شایستگی این فیلم را دارند. من فکر می‌کنم که این موضوع در طبیعت نگهبانان کهکشان است که همه دور هم جمع شود و این کار را انجام دهند و این چیزی است که ما قرار است انجام دهیم.

James Gunn in Guardians Of The Galaxy

اگرچه پیش از این نیز گفته شده بود که از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده خواهد شد، اما صحبت‌های پرت می‌تواند به نوعی مهر تاییدی برای این موضوع و کاهش نگرانی طرفداران در مورد وضعیت این فیلم باشد. در ادامه زمانی که از پرت پرسیده شد آیا او فیلمنامه این فیلم را دیده یا خیر، او در پاسخ گفت:

بله من فیلمنامه را دیدم. فوق العاده و بسیار جذاب بوده است. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 هنوز تاریخ اکرانی ندارد و ساخت آن تا زمان نامشخصی عقب افتاده است. کمپانی برادران وارنر نیز در حال انجام مذاکره با جیمز گان برای فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) است. او در حال حاضر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد و این فیلم قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده