نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

حضور یک دروید کلاسیک دیگر در سریال The Mandalorian تایید شد

جان فاورو از حضور یک دروید کلاسیک دیگر از دنیای جنگ ستارگان در سریال The Mandalorian خبر داده است.

فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) همچنان ادامه دارد. ماه گذشته بود که جان فاورو، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال لایو اکشن، تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال منتشر کرد که این تصویر حکایت از حضور دروید کلاسیک IG-88 در سریال Star Wars (جنگ ستارگان) داشت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فاورو تصویر دیگری از این سریال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که این تصویر از حضور یک دروید کلاسیک دیگر در سریال The Mandalorian خبر می‌دهد. این دروید R5-D4 نام دارد و طرفداران جنگ ستارگان به یاد دارند که این دروید در فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان: قسمت چهارم - امیدی تازه) محصول سال ۱۹۷۷ برای اولین‌بار حضور داشت؛ لوک اسکای‌ واکر و عمو اوون این دروید را در ابتدا خریداری کردند و در ادامه به‌خاطر مشکل فنی او را با دروید R2-D2 عوض می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

R5-D4 in The Mandalorian

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens جریان داشته باشد. علاوه بر این سریال، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز در دست ساخت است که تمرکز این سریال روی شخصیت کاسین آندور با بازی و بازگشت دیگو لونا، خواهد بود.

سریال The Mandalorian قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود؛ این سرویس در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده