نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازگشت یکی از شخصیت‌های فیلم Homecoming در فیلم Spider-Man: Far From Home

به نظر می‌رسد که در فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های فیلم Spider-Man: Homecoming باشیم.

هفته گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند تا شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ باشیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) قرار است در دنباله آن بازگردد. در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) شاهد بازگشت بیشتر بازیگران و شخصیت‌های قسمت اول خواهیم بود که یکی از این شخصیت‌ها، شخصیت آدریان تومز ملقب به والچر با بازی مایکل کیتون است که هنوز تصویری از حضور او در این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که حضور او چقدر در فیلم پررنگ خواهد بود. حال وب‌سایت ددلاین اعلام کرد که لورا هریر، بازیگر نقش لیز نیز قرار است در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور داشته باشد و بازگردد.

Spider-Man: Homecoming

لیز در واقع دختر آدریان تومز است که پیتر پارکر در قسمت اول تا آستانه دوست شدن با او پیش رفت، اما پس از اینکه پدرش به زندان افتاد، به‌همراه مادرش از شهر نیویورک به شهر دیگری نقل مکان کرد و حال به نظر می‌رسد که حداقل برای لحظات کوتاهی قرار است شاهد نقش آفرینی او در فیلم Spider-Man: Far From Home باشیم که قابل انتظار است او به ملاقات پدرش برود. همچنین این خبر می‌تواند به معنای تایید بازگشت شخصیت مک گارگن با بازی مایکل ماندو، نیز باشد که بسیاری انتظار داشتند تا او به‌عنوان اسکورپیون در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بازگردد، اما او ممکن است یکی از اعضای گروه Sinister Six (شش خبیث) در دنیای سینمایی مارول نیز باشد و بازگشتش در دنباله فیلم اسپایدرمن نیز منطقی به نظر می‌رسد؛ حتی اگر او نقش کوتاهی را در این فیلم داشته باشد.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده