نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

توضیحات رئیس مارول استودیو در مورد نام و تبلیغات فیلم Avengers: Endgame

کوین فایگی در مورد وضعیت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، فیلم Avengers: Endgame و حضور جیمز گان در دنیای DC صحبت کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مورد حضور جیمز گان در دنیای دی سی (DC)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) صحبت کرد است. در حاشیه فرش قرمز گلدن گلوب امسال که بامداد دیروز برگزار شد، فایگی مصاحبه کوتاهی را با وب‌سایت MTV News انجام داد. در ابتدا از او در این مصاحبه در مورد حضور احتمالی گان در دنیای DC، وضعیت قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و انتخاب کارگردان جدید و جانشین گان در این فیلم سوال پرسیده شد. فایگی پس از اینکه گفت از تماشای فیلم Aquaman (آکوامن) لذت برده است، گفت:

چیزی که شما در مورد گان می‌دانید این است که او فیلم‌هایی عالی می‌سازد. 

Guardians of the Galaxy Vol. 2

فایگی در ادامه تایید کرد که در نهایت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ساخته خواهد شد، اما در آینده در مورد آن صحبت خواهد کرد و از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کرد. تابستان امسال بود که پس از انتشار دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان، والت دیزنی تصمیم گرفت که او را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 اخراج کند. پس از آن در مهر امسال، گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) را بر عهده گرفت که گفته می‌شود او ممکن است در نهایت کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده بگیرد. همچنین فایگی در این مصاحبه توضیح داد که تیم تبلیغات فیلم Avengers: Endgame در تلاش هستند تا برای تبلیغات این فیلم از تصاویر ۲۰ دقیقه اول این فیلم استفاده کنند و بیشتر تصاویر استفاده شده در تبلیغات فیلم از دقایق ابتدایی فیلم خواهد بود. فایگی توضیح داد:

ایده آل ما این است که بتوانیم بدون اینکه هیچ کدام از اسرار بسیار زیاد فیلم را فاش کنیم، باعث هیجان طرفداران و مردم شویم.

 Kevin Feige

همچنین در این مصاحبه از فایگی در مورد علاقه آدام مک‌کی، کارگردان فیلم Vice (معاون)، به ساخت فیلمی براساس شخصیت Silver Surfer (سیلور سرفر) پرسیده شد و او در جواب گفت که هنوز با مک‌کی در این رابطه صحبت نکرده است، اما فایگی در ادامه اضافه کرد که او در آینده صحبت‌های بیشتری را با مک‌کی انجام خواهد داد. فایگی در ادامه در مورد نام قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) نیز صحبت کرد و توضیح داد که Endgame پیش از شروع تولید فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) انتخاب شده بود. او گفت:

پیش از شروع ساخت و توسعه این فیلم، ما نام آن را انتخاب کرده بودیم. ما می‌دانستیم که دکتر استرنج نام فیلم را در دیالوگ خود می‌گوید، چرا که از قبل نام فیلم را می‌دانستیم.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده