نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

آدام مک‌ کی در آستانه کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بوده است

آدام مک‌ کی در مصاحبه جدیدش تایید کرد که او برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 صحبت کرده و از در دست ساخت بودن فیلم نوا خبر داد.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج شد و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. مدتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تراویس نایت، کارگردان فیلم Bumblebee (بامبل بی) و انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، از گزینه‌های مارول برای کارگردانی این فیلم است، اما او مدتی پیش این موضوع را تکذیب کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان شناخته شده دیگری در آستانه نشستن روی صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بوده است. در مصاحبه با پادکست Happy, Sad, Confused، آدام مک‌کی، کارگردان و نویسنده فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (معاون)، فاش کرد که او با مارول استودیو برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 صحبت کرده است و حتی فاش کرد که پیشنهاد کارگردانی فیلم Inhumans (اینهیومنز) به او نیز شده بود که به نظر می‌رسد مارول ممکن است این مجموعه را دوباره در سینما با یک ریبوت احیا کند. مک‌کی گفت:

ما کمی در مورد فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 صحبت کردیم و حتی در یک لحظه و بخشی از این صحبت ایده فیلم Inhumans نیز مطرح شد. ما همیشه این نوع صحبت‌ها را با یکدیگر داشته‌ایم. من فکر می‌کنم که فایگی در اینجا بهترین و مهم‌ترین شخص است و آن‌ها می‌دانند که چگونه باید یک کار شگفت انگیز را انجام دهند.

Mckay

با این حال، مک‌کی توضیح نداد که چرا او با مارول استودیو برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به توافق نرسیده است و به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها بیشتر جنبه دوستانه نیز داشته است. او پیش از این پیشنهاد کارگردانی فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) را پس از جدایی ادگار رایت رد کرده بود، اما قبول کرد که روی فیلمنامه این فیلم نظارت داشته باشد. او همچنین به ساخت فیلمی براساس شخصیت Silver Surfer (سیلور سرفر) نیز ابراز علاقه کرده است، اما مک‌کی در بخشی از این مصاحبه مدعی شد که فیلمی براساس شخصیت Nova (نوا) ممکن است به‌زودی ساخته شود. مک‌کی گفت:

زمانی که من کلاس چهارم و پنجم بودم، همه مردم در مورد شخصیت Nova صحبت می‌کردند و من فکر می‌کنم آن‌ها اکنون ایده‌ای برای ساخت فیلمی براساس این شخصیت در دست دارند.

Nova

پیش از این در سال گذشته نیز جیمز گان از احتمال حضور شخصیت نوا در دنیای سینمایی مارول خبر داده بود و حال ممکن است شاهد حضور این شخصیت در فاز چهارم این دنیای سینمایی باشیم. با اینکه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما مارول استویو در حال گسترش بخش کیهانی دنیای سینمایی خود است و در حال حاضر این کمپانی پروژه ساخت فیلم The Eternals (اترنالز) را نیز آغاز کرده است و عجیب نیست که شاهد حضور فیلم Nova در فهرست فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز باشیم. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده