نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تصاویر جدید سریال Watchmen پلیس‌هایی با ماسک زرد رنگ را نشان می‌دهد

دو تصویر جدید از سریال Watchmen منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت پلیس‌ها با ماسک زرد رنگ هستیم.

مرداد ماه امسال بود که پس از ساخت و نمایش قسمت آزمایشی (پایلوت) برای شبکه HBO، این شبکه رسما دستور ساخت فصل اول سریال Watchmen (واچمن) را صادر کرد. از ماه گذشته نیز فیلمبرداری و تولید این سریال با انتشار تصویری رسما آغاز شد که در طی آن فیلمبرداری قسمت‌های باقی مانده انجام می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال واچمن منتشر شده است. صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام دو تصویر متحرک جدید منتشر کرده است که در این تصاویر پلیس‌هایی با ماسک زرد رنگ دیده می‌شوند که پیش از این در اولین تصویر منتشر شده از سریال نیز مشاهده کردیم. در اولین تصویر منتشر شده شاهد گروهی از پلیس‌های شهر تولسا هستیم که ماسک زرد رنگ را روی صورت خود دارند که در توصیف آن نوشته شده که ماسک‌ها زندگی‌ها را نجات داده است. در تصویر دوم یک پلیس دیگر با ماسک زرد رنگ را مشاهده می‌کنیم که در حال انجام وظیفه است که در توصیف آن نوشته شده که در یک وعده ساده پنهان شده‌اند. با این حال، جزئیات بیشتری از این تصاویر بسیار مرموز در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Watchmen

Watchmen

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل اول سریال Watchmen در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر می‌شود. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات سریال Watchmen در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که شروع داستان سریال براساس کامیک آن است و در ادامه داستان سریال با شخصیت‌ها و عناصر داستانی جدید شکل خواهد گرفت. اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen، نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده