نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

فیلمبرداری سریال Watchmen با انتشار اولین تصویر آغاز شد

شبکه HBO با انتشار یک تصویر مرموز از شروع رسمی فیلمبرداری و تولید سریال Watchmen (واچمن) خبر داد.

ماه مرداد امسال بود که پس از ساخت و نمایش قسمت آزمایشی (پایلوت) برای مدیران شبکه، شبکه HBO رسما دستور ساخت فصل اول سریال Watchmen را صادر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید قسمت‌های باقی مانده فصل اول سریال واچمن رسما آغاز شده است. این شبکه با انتشار یک تصویر متحرک مرموز در صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام این خبر را تایید و اعلام کرد. در این تصویر، یک شخصیت نامشخص و ناشناس قابل مشاهده است که صورت خود را با یک پارچه زرد رنگ پوشانده است و لباس پلیس را بر تن دارد. با اینکه در نگاه اول این شخصیت ممکن است به شخصیت محبوب رورشاخ شباهت داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که او یک شخصیت کاملا متفاوت است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Watchmen

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات سریال Watchmen در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که شروع داستان سریال براساس کامیک آن است و در ادامه شاهد ارائه و استفاده از عناصر و داستان‌های جدید در آن خواهیم بود. لیندلوف پیش از این گفته بود که سریال Watchmen قرار نیست یک سریال ریبوت یا دنباله‌ای برای فیلم آن باشد. او همچنین تایید کرد که در سریال واچمن شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود. اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen، نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین داستان‌های کامیک تبدیل شد.

فصل اول سریال Watchmen در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده