نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

همکاری کمپانی A24 با اپل برای ساخت فیلم

کمپانی فیلم‌های مستقل A24 قراردادی بلند مدت با اپل برای ساخت فیلم و انتشار روی سرویس استریم اپل امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فیلم‌های مستقل A24 قراردادی بلند مدت با اپل را امضا کرده است. وب‌سایت هالیوود ریپورتر ضمن تایید این خبر اعلام کرد A24 که تمرکزش روی ساخت فیلم‌های کوچک و مستقل است، قرار است در طی چند سال آینده فیلم‌هایی برای سرویس استریم کمپانی اپل تولید و منتشر کند. با این حال، در حال حاضر جزئیات بیشتری از این توافقنامه در دسترس نیست. در طول سال‌های اخیر شاهد حضور پر رنگ فیلم‌های کمپانی A24 در فصل جوایز بوده‌ایم و هنوز مشخص نیست که کمپانی اپل برنامه‌ای برای نمایش این فیلم‌ها در سینما نیز دارد یا در نظر دارد که این فیلم‌ها را تنها از طریق سرویس استریم خود منتشر کند.

معمولا فیلم‌های کمپانی A24 در سینماها اکران می‌شوند که اکران بیشتر فیلم‌های این کمپانی چندان گسترده و بزرگ نیست و آن‌ها در حال حاضر با DirecTV برای انتشار پروژه‌هایی در گیشه‌های آمریکا در حال همکاری هستند. کمپانی اپل در حال‌ ساخت سریال‌هایی چون ریبوت سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، سریال Dickinson (دیکینسون) با بازی هیلی استاینفلد، یک درام فضایی از رونالد مور، یک سریال از دیمین شزل، سریال See (دیدن) از فرانسیس لارنس و استیون نایت، سریال Defending Jacob با بازی کریس ایوانز و یک سریال روان شناسانه دلهره آور از ام نایت شیامالان، است، اما هنوز اطلاعات زیاد و شفافی در مورد نحوه فعالیت سرویس استریم اپل منتشر نشده است.

کمپانی A24 بیشتر برای ساخت و انتشار فیلم Moonlight (مونلایت) به کارگردانی بری جنکینز و با بازی اندره هلند، جنل مونی، نائومی هریس و ماهرشالا علی شناخته شده است که این فیلم موفق شد در رقابت اسکار سال 2017 جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مکمل مرد برای علی، را دریافت کند. کمپانی A24 در طول سال ۲۰۱۸ نیز فیلم‌هایی چون فیلم Mid-90s به کارگردانی جونا هیل و فیلم Eighth Grade (کلاس هشتم) به کارگردانی بو بورنهام، را منتشر کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده