نویسنده: شایان شفایی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

خالق Battlestar Galactica برای ساخت سریالی جدید با اپل همکاری می کند

اپل برای ساخت یک سریال علمی تخیلی جدید، قراردادی را با سازنده ریبوت Battlestar Galactica امضا کرده است.

اپل به تازگی قرارداد جدیدی را با رونالد دی. مور، یکی از افراد سرشناس و بزرگ در حوزه فیلم‌ها و سریال‌های علمی تخیلی، امضا کرده است. رونالد مور سازنده ریبوت Battlestar Galactica بوده و در چندین اثر از مجموعه Star Trek نیز فعالیت کرده و همکاری داشته است. رونالد دی. مور در همکاری جدید خود با اپل قرار است روی سریالی کاملا جدید کار کند و در آن به بیان این موضوع می‌پردازد که «اگر رقابت فضایی بین آمریکا، شوروی و بقیه دنیا به پایان نمی‌رسید چه اتفاقی می‌افتاد؟»

رونالد دی. مور اپل

مت والپرت و بن ندیوی، تهیه کنندگان اجرایی سریال فارگو (Fargo)، هم قرار است در این سریال که هنوز نامی برای آن مشخص نشده با مور همکاری کنند. این سریال، سومین پروژه‌ای است که توسط بخش تولید برنامه‌های اپل تایید شده است. جیمی الریچ و زک ون امبرگ که پیش از این در کمپانی سونی کار می‌کردند مدیریت این بخش را بر عهده دارند. ساخت یک نسخه کاملا جدید از سریال داستان‌های شگفت انگیز (Amazing Stories) توسط استیون اسپیلبرگ و ساخت یک سریال دیگر با حضور جنیفر انیستون و ریس ویترسپون، دیگر پروژه‌هایی هستند که پیش از این توسط اپل تایید شده بودند.

رونالد دی. مور اپل

هنوز خبری مبنی بر تاریخ انتشار دقیق پروژه جدید مور منتشر نشده است اما نگاهی کوتاه بر تجربیات درخشان مور کافیست تا برای این سریال تازه هیجان زده شویم! او کار خود را به عنوان نویسنده و تهیه کننده در Star Trek: The Next Generation شروع کرد و سپس در Star Trek: Deep Space Nine و Star Trek: Voyager نیز فعالیت کرد. پس از آن مور در زمینه سریال Carnivale محصول HBO نیز فعالیت داشت و سپس ریبوت Battlestar Galactica را بر اساس کتابی با همین نام ساخت. همچنین مور به تازگی در پروژه ساخت سریال علمی تخیلی آمازون با نام Philip K. Dick's Electric Dreams فعالیت کرده بود.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده