نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

16 تصویر منتشر نشده از پشت صحنه ساخت سریال Game of Thrones

مجله اینترتیمنت ویکلی در شماره جدید خود ۱۶ تصویر منتشر نشده از پشت صحنه ساخت فصل‌های گذشته سریال Game of Thrones را منتشر کرده است.

مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) اختصاص داده است و طی این مدت شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فصل‌های گذشته سریال Game of Thrones منتشر شده است که این تصاویر تا به امروز منتشر نشده بودند. مجله اینترتیمنت ویکلی در ادامه پوشش خبرهای بازی تاج و تخت، ۱۶ تصویر منتشر نشده از ۷ فصل قبلی این سریال را منتشر کرده است که طبق گفته شبکه HBO، این تصاویر تا به امروز هرگز منتشر نشده بودند. در این تصاویر، شاهد تصاویر جالبی از پشت صحنه ساخت قسمت‌هایی چون قسمت Beyond the Wall (قسمت ششم فصل هفتم) یا نبرد Battle of Blackwater در قسمت نهم فصل دوم که Blackwater نام داشت، هستیم. در این تصاویر شخصیت‌هایی مثل جان اسنو، آریا استارک، دنریس تارگرین، سرسی لنیستر، رمزی بلتون، جفری لنیستر، تیریون لنیستر، تامن لنیستر و نایت کینگ حضور دارند. همچنین در یک تصویر خاص، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، شورانرهای سریال Game of Thrones، در پشت صحنه ساخت این سریال بسیار محبوب دیده می‌شوند که این دو قطعا نقش مهمی در به تصویر کشیدن دنیای وستروس در تلویزیون داشته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ۱۶ تصویر را مشاهده کنید:

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، یک سریال فرعی و پیش درآمد نیز براساس مجموعه بازی تاج و تخت با نام The Long Night (شب بلند) در دست ساخت است و تاکنون حضور نائومی واتس و جاش وایت هاوس در این سریال تایید و اعلام شده است.

فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده